سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

جواب رد برانکو به عباس زاده

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس محمد عباس زاده را نمی خواهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد عباس زاده، کاپیتان تیم نساجی مازندران و آقای گل فعلی لیگ یک که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، در ماه های گذشته دوباره در فضای مجازی و گفتگو با رسانه های مختلف علاقمندی خود را برای حضور در جمع سرخپوشان پایتخت اعلام کرد.

این مصاحبه ها که به گوش برانکو ایونکویچ رسیده بود در جریان کنفرانس خبری برانکو پیش از بازی با سایپا، سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه محمد عباس ‌زاده خواهان حضور در پرسپولیس است، گفت:‌ او را می ‌شناسم و به نظرش احترام می‌ گذارم که دوست دارد به پرسپولیس بیاید اما بازیکنان زیاد دیگری را هم می ‌شناسم که دوست دارند به پرسپولیس بیایند.

عباس ‌زاده قبلا هم در این تیم بود اما اکنون مهدی طارمی، وحید امیری، علی علیپور و ولادیمیر پریموف را داریم که بهتر از او هستند، با تمام احترامی که برای او قائل هستم.

عباس زاده متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۹ در قائمشهر است و در فصل ۹۱–۹۲ به عنوان آقای گلی لیگ دسته اول ایران دست یافت.

وی در فصل ۹۳–۹۲ در بازی‌های آخر فصل خوش درخشید و پس از گذر از سد بازیکنانی چون سید مهدی سید صالحی بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل و در ۶ بازی ۵ گل به ثمر رساند.

کسب عنوان آقای گلی لیگ دسته یک، کسب عنوان بازیکن پدیده لیگ برتر فوتبال ایران به همراه تیم پرسپولیس تهران و نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران به همراه تیم پرسپولیس تهران از افتخارات فردی این بازیکن است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.