سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

نبرد نمک و برف در جاده های خراسان جنوبی

همزمان با بارش اولین برف در خراسان جنوبی 588 کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی برف‌ روبی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛کریم‌ پور،معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی صبح امروز در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 46 دستگاه ماشین‌آلات راهداری برف ‌روب در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

وی افزود: با تلاش راهداران در حال حاضر ۵۸۸ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی برف روبی و تمام محورهای مواصلاتی استان باز شده و تردد به صورت عادی در آن جریان دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه در سوم بهمن ماه از 6 شهرستان دارای برف و باران گزارش شد،گفت:در این راستا 5 محورشریانی قاین – بیرجند، قاین – گناباد، سربیشهبیرجند، سربیشه – نهبندان وسربیشه - ماهیرود و 5 محور غیرشریانی بیرجنددرمیان، درمیان منصورآباد، درمیان – سربیشه، درمیان- گزیک و سرایان سه قلعه بارش برف و باران گزارش شده است.

کریم‌پور افزود: همچنین در این تاریخ با تلاش راهداران 18 محور راه روستایی برف ‌روبی و بازگشایی شده است.

وی گفت : در اجرای عملیات برف ‌روبی سوم بهمن ماه 386 تن شن و نمک در محورهای خراسان جنوبی مصرف شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: شماره تلفن گویای 141 به صورت 24 ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است.

کریم‌پور گفت: همچنین سامانه پیامکی 300056141 نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.