سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

بخشودگی جرائم بیمه ای کارگاه های تولیدی

فرماندار شهرستان تکاب گفت: جرایم بیمه ای کارگاه های تولیدی بر اساس مصوبات کارگروه رفع موانع تولید آذربایجان غربی مشمول بخشودگی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  ایرج ثقفی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان تکاب، افزود: این تصمیم به منظور رفع مشکلات فراروی کارگاه های تولیدی اتخاذ شده و بر اساس آن بدهی بنگاه های اقتصادی در خصوص بیمه تامین اجتماعی کارگران بخشیده و یا با شرایط مناسب تقسیط خواهد شد و ادارات و دستگاه های اجرایی نیز مشمول این بخشودگی می شوند.

وی همچنین در خصوص استمهال و نحوه بازپرداخت تسهیلات بخش کشاورزی نیز اظهار کرد: بانک های عامل در زمینه استمهال وام ها و بازپرداخت تسهیلات اعطایی به کشاورزان منطقه، سطح تعامل خود را افزایش دهند.

ثقفی تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها برای رفع موانع تولید را ضروری دانست و اضافه کرد: بانک های عامل، استمهال وام های بخش کشاورزی و تعامل با کشاورزان منطقه در زمینه بازپرداخت تسهیلات اعطایی به کشاورزان و بهره برداران را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: دستگاه های اجرایی، مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی را شناسایی کرده و با محوریت کارگروه رفع موانع تولید، برای رونق گرفتن فعالیت های تولیدی و رفع مشکلات کارگران این کارگاه ها اقدام کنند.

امام جمعه تکاب نیز در این نشست گفت: مسئله بیمه کارگران از سوی ادارات و کارگاه های تولیدی با جدیت پی گیری شود.

حجت الاسلام عبدالله محمدی افزود: بانک های عامل شرایط بازپرداخت تسهیلات بخش کشاورزی را تسهیل کنند.

در این نشست همچنین دبیرخانه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید در شهرستان تکاب تشکیل شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.