سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

سمنان میزبان بیست دومین همایش بین المللی برق و الکترونیک ایران شد

این همایش قرار است فروردین سال آینده به میزبانی سمنان برگزار شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛سمنان میزبان بیست دومین همایش بین المللی برق و الکترونیک ایران شد .
 این همایش قرار است فروردین سال آینده به میزبانی سمنان برگزار شود و برگزار کنندگان آن در دیدار با استاندار سمنان ، روند عملی و اجرایی این برنامه تخصصی را بررسی کردند.
رئیس انجمن مهندسین برق و الترونیک ایران در این نشست از ظرفیت های مغفول و کمتر معرفی شده استان سمنان در بخش تولید برق از انرژی خورشید و پتانسیل های گردشگری سمنان بعنوان نقطه قوت انتخاب این استان برای میزبانی خبر داد.
حسن غفوری فرد الگوی مصرف و مدیریت، کاهش تلفات انرژی الکتریکی،کیفیت مطلوب برق و محیط زیست را از مهمترین محورهای مقالات این همایش برشمرد.
استاندار سمنان نیز در این جلسه ، تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری را یاد آور شد و گفت : گردشگران علمی نیز می توانند در قالب همین همایش ها از جاذبه های متنوع اقلمی استان دانشگاهی سمنان بهره ببرند.
محمدرضا خباز به نقش دانشگاه و متخصصان بومی برای همکاری مطلوب در برگزاری همایش های بین المللی را خاطرنشان کرد و افزود : همه ظرفیت های استقبال، استقرار، اسکان و برگزاری همایش بین المللی برق و الکترونیک با همکاری مسئولان استان فراهم شده و تقویت خواهد شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز از دریافت 228 مقاله مراحل نخست فراخوان دانشگاهی برای این همایش خبر داد و پیش بینی کرد : بین یک هزار و 200 تا یک هزار 500 مقاله تا پایان امسال به دبیرخانه همایش برسد.
سید محمد موسوی زاده همچنین برگزاری دو نمایشگاه تخصصی و جنبی در زمان اجرای همایش را یاد آور شد و گفت : حدود 200 غرفه برای نمایشگاه تخصصی شرکت های تولید و صادرات صنایع برق و الکترونیک در نظر گرفته شده است و نمایشگاهی از توانمندی های گردشگری بوی، صنایع دستی و میراث فرهنگی نیز برای آشنایی میهمانان برپا خواهد شد.
به گفته وی این همایش بین المللی در دانشگاه سمنان و با همکاری مسئولان شهرستان های سمنان و مهدیشهر برگزار خواهد شد.
بیست دومین همایش بین المللی برق و الکترونیک ایران سی ام و سی و یکم فروردین ماه 96 برگزار می شود .
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.