سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاع رسانی نشدن خدمات دولت، خیانت به نظام

امام جمعه دیلم گفت: اطلاع رسانی نشدن دستاوردها و خدمات دولت به مردم ،خیانت به نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم افزود: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای ارایه خدمات دولت و نظام به مردم است و باید مسئولان بجد دراین زمینه تلاش کنند.

وی بابیان اینکه یکی از مهمترین اهداف برنامه های دهه مبارکه فجر تبیین آرمانها و دستاوردهای انقلاب است، یادآورشد: همه باید از این فرصت 10 روزه با بهره گیری از تمامی امکانات، خدمات نظام و دولت را بدون تنگ نظری های جناحی برای مردم بازگو کنیم.

امام جمعه دیلم ادامه داد: نوآوری دربرنامه های دهه فجر ضرورت دارد و با توجه به اینکه مخاطبان جشن های انقلاب اقشارمختلف مردم بویژه قشرجوان هستند برنامه ها با شور هیجان ،نشاط وشادی و با محوریت شئونات اسلامی مدنظر باشد.

وی گفت: در ایام مبارک دهه فجر استفاده از موسیقی که متناسب با فضای انقلابی و اسلامی باشد هیچ گونه مشکلی ندارد.

حسینی بوشهر با تقدیر از برگزارکنندگان همایش تجلیل ازخیرین شاخص حوزه سلامت، گفت: هماهنگی و هم افزایی بیشتر جهت اجرای مراسم های فرهنگی و اجتماعی با مسئولان مربوطه درشهرستان لازم است.

فرماندار دیلم هم بااشاره به دستور رئیس جمهوری مبنی براطلاع رسانی خدمات دولت ونظام بویژه حقوق شهروندی به تمام نهادها و دستگاههای اجرایی گفت: 120ماده منشور حقوق شهروندی برگرفته از قانون اساسی و سایرقوانین است که انتظار می رود مسئولان به آن اهتمام جدی ورزند.

حسن اسماعیلی افزود: نقش رئیس جمهوری در اجرای قانون اساسی و پاسداری ،حمایت و پشتیبانی از آزادی ،حرمت اشخاص و حقوق ملت یکی از مهمترین بندهای این منشور است.

وی گفت: دولت با همکاری سایر قوا و ارکان حاکمیت درحد منابع و امکانات و درچارچوب قانون اساسی اقدام های لازم را در خصوص منشور حقوق شهروندی انجام می دهد.

اسماعیلی افزود: هدف رئیس جمهوری از تدوین منشور حقوق شهروندی اجرای یکی دیگر از وعده های انتخاباتی بوده است.

وی حق صلح، امنیت و اقتدار ملی، محیط ‌زیست سالم و توسعه پایدار، آموزش و پژوهش، دسترسی و مشارکت فرهنگی، رفاه و تامین اجتماعی،اشتغال و کارشایسته ، مسکن، اقتصاد شفاف و رقابتی، برخورداری از دادخواهی عادلانه، دسترسی به فضای مجازی، آزادی اندیشه و بیان و کرامت و برابری انسانی را از نکات مهم تاکیدشده در پیام رئیس جمهوری ذکر کرد.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.