سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

پرداخت دیرکرد به خرید تضمینی

تأخیر در پرداخت خرید تضمینی محصولات کشاورزی مشمول دیرکرد می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی‌ محمد شاعری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نکا گفت: بهای خرید تضمینی محصولات کشاورزی باید هرچه سریع ‌تر پرداخت شود و در صورت تأخیر مشمول دیرکرد خواهد شد.

وی افزود: بخش کشاورزی در شرایط رکود سایر بخش‌ها توانسته موفق عمل کند به ‌گونه ‌ای که در پارسال به رشد 5 درصدی دست یافته و پیش ‌بینی می ‌شود امسال به 6 درصد برسد که این دستاورد حاصل تلاش کشاورزان، محققان و مدیران بخش کشاورزی است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است در حوزه قانون‌ گذاری مواردی به تصویب برسد که به نفع کشاورزان و بخش کشاورزی باشد، گفت: در برنامه ششم توسعه در بخش کشاورزی احکامی آمده است که در راستای افزایش و بهبود تولید است که در بعد از انقلاب بی‌ نظیر است.

شاعری با بیان اینکه 600 هزار هکتار آبیاری قطره ‌ای سالانه باید به مرحله اجرا برسد، افزود: سطح آبیاری قطره‌ ای کشور در حال حاضر 1.4 میلیون هکتار است و تا 5 سال آینده 3 میلیون هکتار آبیاری نوین در کشور انجام خواهد شد که تحول عظیمی در بخش کشاورزی به‌ وجود می ‌آورد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه حمایت از صندوق سرمایه‌ گذاری بخش کشاورزی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد 7 درصد کل سرمایه ‌گذاری بخش کشاورزی به این صندوق اختصاص یابد که حدود 2 هزار میلیارد تومان به سرمایه صندوق اضافه می‌ شود و 20 درصد سرمایه این صندوق هم به صادرات محصولات کشاورزی اختصاص پیدا می‌ کند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.