سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

پرداخت تسهیلات میلیاردی به تعاونی ها

صندوق کار آفرینی امید به تعاونی ها تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در بازدید از یک واحد صنعتی در جویبار گفت: این صندوق علاوه بر این مبلغ، به هریک از اعضای تعاونی ها نیز پنجاه میلیون ریال تسهیلات با سود کم پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تلاش می کند با استفاده از ظرفیت بانک‌ها منابع مالی مورد نیاز واحدهای تعاونی را تامین کند، افزود: بانک توسعه تعاون 70 درصد منابع خود را اکنون در اختیار تعاونی ها قرار داده است.
کلانتری از ارائه لایحه یک ونیم میلیارد دلاری دولت به مجلس خبر داد و گفت: با تصویب آن در مجلس بیشتر این اعتبار در قالب صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها هزینه خواهد شد. 

معاون تعاون وزارت تعاون ، کارو رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی رستم کلا قائم شهر نیز گفت: برای حمایت از هر تعاونی حداکثر تا100میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی صادر می شود.

وی افزود: 4 هزار میلیارد ریال ضمانت نامه بانکی تا پایان امسال برای تعاونگران کشور صادر خواهد شد.

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: از مجموع 98 هزار تعاونی کشور ، 32 درصد در خدمات ، حمل ونقل و آموزش، 25 درصد در کشاورزی ، 20 درصد در صنعت و مابقی در معادن و دیگر بخشها فعال هستند.
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.