سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 70 راس دام قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف۷۰ راس دام قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان رزن به قاچاق ۷۰ راس دام در شهرستان رزن اشاره کرد و افزود:در این شهرستان با هدف افزایش و ارتقای امنیت اجتماعی 2 نفر قاچاقچی دام توسط پلیس دستگیر شدند.

وی گفت: پلیس با فروشندگان  و مصرف کنندگان مواد مخدر به شدت برخورد خواهد کرد و در این حوزه هم موفق به کشف و ضبط  حدود 4 گرم تریاک و حدود یک و نیم گرم هروئین شدیم.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن ادامه داد: در اجرای این طرح با همکاری پلیس کلانتری‌ها یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کردند توقیف و به دلیل بر هم زدن آسایش شهروندان رزنی به پارکینگ منتقل شدند.

سلگی گفت: با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی 3 نفر معتاد دستگیر شده‌اند.

وی با یادآوری اینکه شهرستان رزن یکی از شهرهای استان در حوزه پرورش دام است گفت: به دلیل افزایش قیمت دام و سودآور بودن آن، دلالها و افرادی که صلاحیت کافی برای نقل و انتقال دام ندارند دام‌های اهالی را خریداری و بدون کسب مجوزهای بهداشتی این دام‌ها را به نقاط مختلف استان و حتی خارج استان حمل می‌کنند که احتمال انتقال آلودگی توسط این دام به نقاط دیگر استان هم وجود دارد.

سلگی افزود: از همه فروشندگان و خریداران دام انتظار داریم قبل از معامله هر نوع دامی از انتقال قانونی دام‌ها با دریافت و مشاهده مجوزهای قانونی آن مطمئن شوند تا بعد با مسایل قانونی آن روبه‌رو نشوند و متحمل ضررهای مادی حاصل از مبادله غیرقانونی آن نشوند.

انتهای پیام/ب

دستگیری 2 نفر قاچاقچی دام در رزن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.