سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بیست و دوم لیگ جزیره

منچستریونایتد 1 - استوک سیتی 1/فرار شیاطین از شکست با تاریخ سازی رونی در لحظات پایانی

از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر، دو تیم استوک سیتی و منچستریونایتد در استادیوم بریتانیا به مصاف هم رفتند و در پایان دو تیم به نتیجه 1-1 رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در ادامه رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ جزیره ، پنج مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان استوک سیتی بود که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل نخست مسابقه را استوک سیتی دقیقه 19 به ثمر رساند. پاس زمینی بازیکنان استوک در دهانه دروازه دخیا را خوان ماتا به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد تا یونایتد یک بر صفر عقب بیفتد.

اما در حالیکه بازی با همین نتیجه رو به پایان بود رونی دقیقه 94 گل تساوی را به ثمر رساند.وین رونی با یک ضربه ایستگاهی زیبا، حساب کار را به تساوی کشاند و با عبور از رکورد بابی چارلتون ، به تنهایی بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد شد. این دویست و پنجاهمین گل رونی برای شیاطین سرخ بود.


منچستریونایتد با تساوی در این بازی 41 امتیازی ماند، هر چند در رده ششم جدول باقی ماند. شاگردان آقای خاص با کسب پیروزی در این بازی می‌توانستند جای همشهری آبی‌پوش خود سیتی را در رده پنجم جدول بگیرند.

در چهار بازی دیگر امشب لیگ برتر نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بورنموث 2 - واتفورد 2
کریستال‌ پالاس صفر - اورتون یک
میدلزبورو یک - وستهام 3
وست‌بروموویچ 2 - ساندرلند صفر

در آخرین بازی امشب از هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس ، از ساعت 21 امشب منچسترسیتی میزبان تاتنهام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.