سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

ایجاد بنگاه های اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

رییس اتاق اصناف مشهد،استفاده از تکنولوژی برتر و نرم افزارهای به روز را در بنگاه های اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمود بنانژاد افزود: موفقیت در هر کسب وکاری باید دارای حساب و کتاب باشد و سود، زیان و چشم انداز آینده اش مشخص شود که این امر با روشن بودن مسیر حساب های مالی محقق می شود.

او اظهار داشت : در شیوه های امروزی کسب و کار و رونق آن باید از ابزار و تجهیزات جدید استفاده شود، در سیستم های دولتی نیز استفاده از سیستم های مکانیزم فروش در بحث های مالیاتی و در پرداخت مالیات برارزش افزوده نیز از ضروریات است.

بنانژاد باتاکید بر اهمیت استفاده از ابزار و نرم افزارهای پیشرفته در بنگاه های اقتصادی، تصریح کرد: برای قطع کردن وابستگی و تنظیم دخل و خرج می توانیم از مزیت های این ابزارها کمک بگیریم.

رییس اتاق اصناف مشهد، با بیان اینکه ایجاد بنگاه های اقتصادی در راستای تولید ، سود و ثروت است، افزود: اگر هدف یک بنگاه اقتصادی غیر از این باشد، فعالیتش هیچ توجیهی ندارد.

او کم هزینه بودن، استفاده از بانک اطلاعاتی و شفافیت در امور خرید و فروش را از ویژگیهای مثبت نرم افزارهای نوین دانست و بیان کرد: علاوه بر مزایای این نرم افزارها، از تهدیدهای آنها مانند هک شدن، پاک شدن و سایر خطرات آنها نیز نباید غافل بود.

انتهای پیام//ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.