سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری دومین همایش نماد اعتماد الکترونیکی در مشهد

دبیر همایش نماد اعتماد الکترونیکی، از برگزاری این همایش با هدف شناساندن نماد اعتماد الکترونیکی و لزوم استفاده از آن برای شرکت‌های ارایه خدمت به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امیر مهدی مرادی در جمع اصحاب رسانه افزود: اثرات نخستین همایش پارسال بیانگر افزایش 200 درصدی متقاضیان و افرادی که نماد اعتماد الکترونیکی را دریافت کردند بوده است.

مرادی هدف از برگزاری این همایش را با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌ها، رونق تجارت الکترونیکی و فروش الکترونیکی دانست و گفت: مزایا و معایب، چالش‌ها، الزام وجود زیرساخت‌ها و همچنین بررسی ایجاد این نماد برای شبکه‌های اجتماعی در این مراسم بررسی می شود.

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی ادامه داد: با نماد اعتماد الکترونیکی می خواهیم از طریق تجارت‌ الکترونیک با کشورهای خارجی ارتباط برقرار کنیم زیرا ایران دارای صنایع دستی و دیگر محصولات چرمی است که برخی شرکت‌های خارجی خواهان آن هستند تا بتوانند به طور مستقیم این محصولات را از سایت‌های ایرانی خریداری کنند.

در ادامه این نشست، رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت و معدن استان از وجود 1754 نماد اعتماد الکترونیکی دریافت شده در خراسان رضوی خبر داد.

حمیدرضا رجوعی با اشاره به رشد 50 درصدی درخواست دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از ابتدای امسال در خراسان رضوی گفت: تا کنون 1200 شرکت دیگر نیز این نماد را دریافت کرده‌اند.

او از 2000 پرونده مفتوح برای درخواست این نماد خبر داد و گفت: مدارک متقاضیان نیز در اختیار سازمان قرار گرفته که با توجه به شاخص های متعدد برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، این امر محقق می شود.

وی همچنین شاخص‌های متعددی دریافت نماد الکترونیکی را احراز هویت مالک کسب و کار اینترنتی، شناسایی مکان فیزیکی کسب و کار، اعلام هزینه‌های مترتب بر کالا، تشریح روند مرجوعی کالا و نحوه رسیدگی به شکایات عنوان کرد.

این همایش 6 بهمن ماه از ساعت 8.30 صبح تا 17.30 در مجتمع ساپکو برگزار می شود و ثبت‌نام آن نیز رایگان است.
انتهای پیام// ف ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.