سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

مهلت ثبت‌نام در مرحله استانی مسابقات مناظره

مرحله‌ی استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه‌نصیرالدین طوسی با مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان بیان کرد: ثبت‌نام از دانشجویان علاقه‌مند به حضور در مرحله‌ی استانی مسابقات مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه‌نصیرالدین طوسی آغازشده و تا 25 بهمن‌ماه ادامه دارد. 

علی حیدربیگی با بیان اینکه خوشبختانه در کل کشور و ازجمله در استان ایلام استقبال از مناظرات دانشجویی از یک‌روند رو به رشد برخوردار است اظهارکرد: در دوره‌ی چهارم 8 گروه از سه دانشگاه و مرکز آموزش عالی و در دوره‌ی پنجم 22 تیم از 8 دانشگاه استان در مسابقات مشارکت کردند و این امر نشان‌دهنده استقبال خوب مسئولین دانشگاهی و دانشجویان از این رخداد مهم فرهنگی است. 

حیدربیگی ادامه داد: در سطح ملی نیز در سال 1394 و در جریان برگزاری چهارمین دوره مسابقات ۱۷۰ تیم 4 نفره از ۱۱ استان در مسابقات شرکت کردند که این تعداد در سال 95 به ۴۳۲ تیم از ۲۴ استان افزایش پیدا کرد و امسال نیز انتظار داریم با توجه به موفقیت مسابقات شاهد مشارکت بیشتر دانشجویان باشیم.

 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.