سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانشهر؛

دستگیری عامل انتشار اخبار کذب در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار کذب می کرد، در کمتر از 2 ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان  در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، فردی که از طریق یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار اخبار و فراخوان کذب به قصد تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت می کرد، شناسایی فرد در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.  

وی افزود: با بررسی های تخصصی انجام گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا بلافاصله متهم مورد نظر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.  

سرهنگ "جلیلیان" تصریح کرد: متهم پس از اینکه با شواهد و مستندات محکم کارشناسان پلیس مواجه شد به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و پس از معرفی به مراجع قضایی راهی زندان زد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطر نشان کرد: پلیس فتا همواره با رصد دقیق هرگونه موارد غیرقانونی و خلاق مقررات در فضای مجازی اجازه هیچ گونه قانون شکنی و قانون گریزی را به متخلفان جهت برهم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان در فضای مجازی نمی دهد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.