سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

ثبت نام مددجویان بهزیستی کرمانشاه در مسابقه قرآن و عترت

قرآن و عترت ویژه برادران است و خواهران مجاز در رشته های ترتیل و حفظ هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛علیرضا محمدی مسئول شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه  گفت: این جشنواره به مناسبت دهه مبارک فجر در تاریخ 18 بهمن ماه  و در رشته های مختلف ترتیل، قرائت، حفظ کل، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، تحقیق و اذان برگزار می شود.

وی ابراز کرد: این مسابقه در رشته ترتیل ویژه(بالای 16 سال) شامل جزء اول قرآن کریم، رشته قرائت(بالای 16) آیات 101 الی 107 سوره انبیاء و گروه سنی 6 تا 10 سال نیز تنها ترتیل جزء 30 برگزار خواهد شد.
 
به گفته مسئول شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، تاکنون بیش از  ۲۲۰ نفر از مددجویان در این مسابقه ثبت نام کرده و رشته اذان این مسابقه نیز ویژه برادران است و خواهران مجاز در رشته های ترتیل و حفظ هستند.
 
محمدی اضافه کرد: جامعه هدف بهزیستی اعم از کارکنان و خانواده کارکنان بهزیستی، مربیان مهدهای کودک، پرسنل خانه های کودکان و نوجوانان و خردسالان مهدهای کودک می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
 
این مقام مسئول به بیان اینکه زنان سرپرست خانوار، فرهیختگان سالمند، فرزندان مقیم خانه های کودکان و نوجوانان، معلولان جسمی و حرکتی و روشندلان نیز می توانند در این جشنواره شرکت کنند، گفت: انجام فعالیت های فرهنگی و همچنین ترویج آموزه های دینی و قرآنی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.