سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم و برنامه‌های عزاداری ماه محرم با امنیت کاملی برگزار شد

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با تقدیر از نیروی انتظامی در مراسم دهه اول محرم، گفت: مراسم و برنامه‌های عزاداری ماه محرم با امنیت کاملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نوشاد نوشادی صبح سه‌شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مردم هر ساله حضوری گسترده و باشکوه در مراسم و برنامه‌های ماه محرم دارند و امسال نیز شاهد این شور و عشق بودیم.

وی اضافه کرد: بخش‌های مختلف نیروی انتظامی استان بوشهر امسال با یک برنامه ریزی مدون و منسجم مراسم عزاداری دهه اول محرم را مورد پوشش انتظامی و امنیتی کامل قرار دادند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور بیان کرد: پلیس مومن و ولایی استان بوشهر علاوه بر تامین امنیت مراسم و برنامه‌ها، به عنوان شیفتگان ولایت به همراه خانواده خود حضور پررنگی در عزاداری‌ها داشتند.

نوشادی با بیان اینکه یکی از مشخصه‌های دهه اول محرم در سال جاری میدان داری و حضور جوانان در عزاداری‌ها بود خاطرنشان کرد: علیرغم تبلیغات پرحجم و مسموم دشمنان و بدخواهان خوشبختانه جوانان ما هنوز در مسیر ولایت و عاشق اهل بیت هستند.

تعامل مطلوب مردم بوشهر با پلیس

سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر در این دیدار با بیان اینکه مردم نجیب استان همکاری مطلوب و قابل قبولی با پلیس دارند اظهار داشت: موفقیت پلیس در تامین نظم و امنیت نتیجه تعامل مردم با پلیس است.

وی گفت: علاقمندی مردم استان به اهل بیت و پیشتازی آنان در فعالیت‌های مذهبی باعث شده نوحه‌خوانی و عزاداری این استان علاقمندان زیادی در سطح کشور داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از آمادگی پلیس استان بوشهر برای گسترش و تقویت همکاری با هیئت‌های مذهبی خبر داد و گفت: بر اساس طرح‌های عملیاتی تدوین شده امنیت انتظامی و ترافیکی مراسم‌های مذهبی بطور کامل تامین می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.