سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

رویکرد دولت تدبیر و امید به امور جوانان ویژه و خاص است

نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان با سازمانهای مردم نهاد و هیئت های ورزشی خراسان شمالی امروز در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید به امور جوانان ویژه و خاص است و تلاش داریم با استفاده از ظرفیت تمام دستگاههای اجرایی، مشکلات جوانان در بخشهای مختلف همچون اشتغال ، مسکن و ازدواج تسهیل شود.

وزیر ورزش و جوانان از برگزاری کنگره ملی مدیریت امور جوانان در تهران در دوم بهمن ماه خبر داد و گفت: این کنگره با حضور 700 نفر از دستندرکاران امور جوانان از سراسر کشور در تهران برگزار و راهکارهای تسهیل مشکلات جوانان و نحو مشارکت دستگاههای عضو ستاد ساماندهی امور جوانان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 سلطانی فر در ادامه این نشست به نقش برجام در آینده سیاسی و اقتصادی ایران اشاره کرد و گفت: حذف سایه جنگ از ایران اسلامی یکی از بزرگترین دستاوردهای سیاسی برجام بود و امروزه به برکت برجام در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته ایم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه این نشست از تخصیص بودجه 50 میلیارد تومانی جهت احداث خانه جوان در کلیه استانهای کشور در لایحه بودجه سال 96 خبر داد و گفت: در 12 استان کشور خانه جوان راه اندازی شده است و در 19 استان دیگر نیز خانه جوان احداث خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با تاکید بر لزوم توجه به موضوع اقتصاد و ورزش گفت: متاسفانه اقتصاد ورزش در ایران کوچک مانده است و حضور اسپانسرها محدود بوده و بسیاری از بخش خصوصی و بنگاه‌ها، سرمایه‌گذاری در ورزش را هزینه می‌دانند درحالی‌که در دنیا از این ظرفیت ورزشی، به‌خوبی استفاده می‌ شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.