سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان زاهدان

استفاده از توان ریش‌سفیدان، ظرفیتی بزرگ برای حل اختلافات طایفه‌ای

دادستان زاهدان گفت:استفاده از توان ریش‌سفیدان، ظرفیتی بزرگ برای حل اختلافات طایفه‌ای است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،   دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: توان بزرگان و ریش‌سفیدان به عنوان ظرفیتی بزرگ برای حل اختلافات طایفه‌ای است.

حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد در  دیدار خود با ریش‌سفیدان و بزرگان طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان، افزود: مردمان این استان، مردمانی فهیم، صبور، قانع و لایق خدمات هستند و بنده نیز برای برای جهاد و خدمت شبانه‌روزی به این استان آمده‌ام.

وی گفت: مهم‌ترین چیز در مقوله خدمت، توجه به انسانیت است و ما در بحث قضاوت و تصمیم گیری کاری به جناح و مذهب نداریم زیرا قاضی باید مجتهد باشد و اگر مجتهد نیست با اجازه رهبری اذن پیدا می‌کند تا در امور مردم قضاوت کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ادامه داد: امروز دوران خشونت و جاهلیت تمام شده و وقتی کسی با سلاح اقدام به قتل افراد بی‌گناه می‌کند با توجه به فضای رسانه ای عصر امروز، خبر آن در ابعاد مختلف منتشر و  این خود بر ایجاد ناامنی می‌افزاید.

وی با تاکید بر اینکه اقداماتی نظیر درگیری‌های طایفه‌ای موجب از بین رفتن سرمایه و فرار سرمایه‌گذار از استان خواهد شد، گفت: امروز باید از توان و ظرفیت ریش سفیدان و بزرگان طوایف نهایت استفاده را داشته باشیم و پرونده‌ها را با استفاده از حضور این افراد تاثیرگذار حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.