سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

برگزاری همایش بزرگ خودروهای آفرود،کلاسیک و اسپرت

بیش از 150 خودرو در این همایش اتومبیل‌رانی از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، شاهرود، گرمسار و نیز استان تهران شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس هیئت اتومبیل‌رانی استان سمنان گفت:  بیش از 150 خودروی کلاسیک، اسپرت و آفورد در این همایش اتومبیل‌رانی از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، شاهرود، گرمسار و نیز استان تهران شرکت کردند.

حسین ترحمی  افزود: این همایش اتومبیل‌رانی از میدان امام خمینی (ره) و مقابل آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان آغاز شده و در پارک سیمرغ شهر سمنان به پابان رسید.

وی اظهارداشت: این دومین سال است که همایش بزرگ اتومبیل‌رانی به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سمنان برگزار می‌شود.

ترحمی با اشاره به حضور 75 اتومبیل‌ران در همایش اتومبیل‌رانی سال گذشته افزود: تعداد اتومبیل‌رانان حاضر در مسابقات امسال در مقایسه با تعداد آنان در سال قبل، به بیش از 2 برابر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در پایان این همایش به قدیمی ترین خودرو در رده کلاسیک، به بهترین و زیباترین اتومبیل اسپرت، مجهزترین اتومبیل آفرود جوایزی اهدا شد اعلام کرد: جایزه بخش قدیمی ترین اتومبیل در رده کلاسیک به ابوالفضل غایبی با خودرو ژیان اهدا شده است.

رئیس هیئت اتومبیل رانی استان سمنان از اهدای جایزه ویژه زیباترین اتومبیل اسپرت به احسان کرمی با خودروی پرشیا و نیز جایزه مجهزترین خودروی آفرود به حسین حیدری خبر داد و تصریح کرد: در پایان این مسابقات به تمامی شرکت کنندگان در این همایش بزرگ نیز لوح تقدیری اهدا شد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.