سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

12 هزار میلیارد بدهی بیمه ها به دانشگاه ها

بدهی 12 هزار میلیاردی بیمه ها به دانشگاه های علوم پزشکی و بدهی میلیاردی طرح کارانه پزشکان چالشی برای طرح تحول است که باید برطرف شود.

قائم پناه عضو مجمع انجمن اسلامی پزشکان در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سلامت زمانی موفق است که منابع پایدار باشد و وزارت بهداشت باید برای  ارائه خدمات استاندارد تدوین کنند.

وی اظهارداشت: بیمه ها و وزارت بهداشت باید راهنمای بالینی را تدوین و تصویب کنند تا نظام ارجاع و ارائه خدمات ساماندهی شود.

عضو مجمع انجمن اسلامی پزشکان تصریح کرد: توجه وزارت بهداشت به امر درمان یکی از دغدغه های سلامت است و وزارت بهداشت در دولت یازدهم سلامت را گفتمان اصلی و در سیاستگذاری های کلان آورده است.

قائم پناه گفت:خدمت به محرومین، افزایش رضایتمندی مردم وبهبود استاندارها خوب پیش رفته اما اصلاح تعرفه ها، مشارکت بیمه ها، کاهش زیرمیزی و غیره با بهره مندی حداکثری کارشناسان سلامت محقق می شود.

عضو انجمن اسلامی پزشکان افزود؛ وزارت رفاه و وزارت بهداشت پاسخگوی طرح تحول نبوده اند و باید گام های دیگری را در مسیر ارائه خدمات بردارند.

وی گفت:باید سلامت در مسیر نقدمنصفانه بررسی شود و در شرایطی که منابع و مصارف سازگار باشد می توان شاهد ماندگاری طرح تحول بود و این مهم نیازمند اهتمام همه متولیان و سیاستگذاران سلامت به دور از حاشیه پردازی  است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.