سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش و جوانان:

مسابقات ورزشی به مناطق مرزی و محروم منتقل می شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: سیاست وزارت ورزش این است که مسابقات بین المللی را از تهران به استان های مختلف از جمله استان های مرزی و محروم منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سلطانی فر امروز در حاشیه سفر یک روزه به بجنورد گفت : برگزاری مسابقات بین المللی در استان ها و خارج از تهران باعث شور و شعف در بین جوانان و باعث رشد و شکوفایی ورزش در این مناطق خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان افزود :خراسان شمالی از جمله استادیوم 15 هزار نفری بجنورد نیز ظرفیت  خوبی برای برگزاری مسابقات ملی و برخی مسابقات بین المللی دارد.

سلطانی فرگفت: امکانات زیربنایی خراسان شمالی در بخش ورزش به خوبی درحال شکل گیری است و با وجود محدودیت های اعتباری وزارت ورزش و جوانان قصد دارد به این استان کمک کند.



وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت : در بودجه سال آینده کشور منابع مالی خوبی برای بخش ورزش پیش بینی شده  به طوری که میانگین رشد اعتبارت این بخش بیش از میانگین رشد همه دستگاهها است.

سلطانی فر افزود: با توجه به مصوبات خوب پیش بینی شده در بخش ورزش در برنامه ششم توسعه باید منتظر فصل جدیدی از رشد و شکوفایی در حوزه ورزش باشیم.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.