سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امحای گلوله‌های جنگی پادگان دزفول

فرماندار دزفول از امحا گلوله‌های جنگی بدون استفاده و از کار افتاده پادگان این شهرستان برای جلوگیری از خطرهای احتمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حبیب الله آصفی، فرماندار دزفول اظهار داشت: امحای گلوله‌های جنگی بدون استفاده و از کار افتاده برای جلوگیری از خطرهای احتمالی امر معمول بوده و توسط یگان‌های نظامی اجرا می‌شود.

وی افزود: در یکی از پادگان‌های اطراف شهرستان دزفول  به منظور جلوگیری از خطرهای احتمالی  با نظارت، دقت و کنترل کامل تعدادی از گلوله‌های جنگی در این شهرستان منهدم شدند.

آصفی بیان کرد: صدایی که روز گذشته در بخش‌هایی از شهرستان دزفول شنیده شده مربوط به همین مقوله بوده و جای نگرانی وجود ندارد چرا که این اقدام بی‌خطر  است و با نظارت و دقت کامل اجرا می‌شود.

فرماندار دزفول اذعان داشت: گلوله‌ها در سوله یگان‌های نظامی اطراف شهر دزفول و با رعایت کامل نکات ایمنی توسط کارشناسان منهدم شده‌‌ و در حال حاضرمشکلی در این حوزه وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه اخباری که در این زمینه و در موضوع علت صدای انفجار دزفول توسط برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، صحت ندارد، خاطرنشان کرد: عدم توجه به امحا گلوله‌های جنگی تاریخ مصرف گذشته خطرناک است ‌به همین دلیل قبل از بروز خطر در راستای تامین امنیت امحا می‌شوند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.