سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلیه برخی از بخشهای بستری بیمارستان سینا برای مصدومان

مدیر درمان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران با اشاره به انتقال یک مصدوم آتش سوزی صبح امروز پلاسکو به بیمارستان مطهری از جدیدترین وضعیت سایر مصدومان در بیمارستانهای سینا،پارس و فیروطگر خبر داد.

سعیده مهدی پور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت و گوی با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه پلاسکو بستری در بیمارستانهای فیروزگر، مطهری و پارس تاکید کرد: متاسفانه هم اکنون یک نفر از مصدومان با 60 درصد سوختگی ازمحل حادثه در حال انتقال به بیمارستان مطهری است.

وی با اشاره به تخلیه برخی از بخش های بستری بیمارستان سینا بیان کرد: باتوجه به تعداد قابل توجه مصدومان منتقل شده به این بیمارستان و افزایش هماهنگی بین 3 دانشگاه علوم پزشکی در تهران، برخی از بخش های بستری بیمارستان سینا در حال تخلیه است که هماهنگی برای انتقال سایر بیماران این بیمارستان به مراکز درمانی علوم پزشکی ایران انجام گرفته است. 

مهدی پور افزود: تاکنون آمار دقیقی از تعداد بیماران برای انتقال از سوی بیمارستان سینا اعلام نشده است. 

مدیر درمان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران با اشاره به ترخیص 3 نفر از مصدومان از بیمارستان پارس تاکید کرد: مجموعا 6 تن از آسیب دیدگان آتش سوزی پلاسکو به این مرکز درمانی منتقل شدند که لحظاتی پیش 3 نفر از آنها با بهبودی کامل ترخیص، یک تن دیگر زیر تیغ جراحی است و 2 نفر دیگر از افراد با وضعیت عمومی مطلوب بستری و تحت نظر هستند. 

وی اظهار داشت: از مجموع 3 مصدوم انتقال یافته به بیمارستان فیروزگر، یک نفر با بهبودی کامل ترخیص و 2 نفر دیگر با حال عمومی مطلدب فعلا تحت نظر هستند.

فضای محیطی امکان انتقال مصدومان با بالگرد را میسر نکرد
در ادامه سید جواد حاج میر اسماعیل رئیس دانشگاه علوم مزشکی ایران با بیان اینکه متاسفانه فضلی نامناسب محیطی امکان انتقال سریع مصدومان آتش سوزی پلاسکو را در بیمارستانها میسر نکرد، گفت : ترافیک منتحی به بیمارستانهامنجر به تاخیر و زمان دار شدن انتقال حادثه دیدگان بهتر شده اما مراکز درمانی و بخش های بستری همه بیمارستانهای ما نیز برای پذیریش بیماران مازاد بیمارستان سینا و تمام بخشهای اورژانس، جراحی و بیشتر تخت های ویژه مان نیز برای رسیدگی به آسیب دیدگان حادثه آتش سوزی صبح امروز پلاسکو در آماده باش کامل هستند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.