سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری انتخابات گوشه ای از وظایف استانداران و فرمانداران است

نشست مشترک فرمانداران خراسان رضوی با معاون سیاسی وزیر کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون سیاسی وزیر کشور  در این نشست با بیان اینکه برگزاری انتخابات گوشه ای از وظایف استانداران و فرمانداران است، گفت: کارگزاران نباید به بهانه ی شائبه ی انتخاباتی بودن؛ گزارش عملکرد دولت را ارائه نکنند.
علی اصغر احمدی افزود: عملکرد دولت علی رغم شرایط سخت کشور، بسیار درخشان و قابل دفاع است و ما وظیفه داریم این عملکرد را به اطلاع مردم برسانیم.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت دکتر روحانی برآیند یک خرد جمعی بود که سیاسیون علاقمند به بقاء و حیات کشور نتیجه گرا و عقلایی تصمیم گرفتند  و مردم نیز آن را انتخاب کردند.
احمدی افزود: دولت یازدهم در شرایطی کشور را تحویل گرفت که وارث  حجم قابل توجهی پروژه های نیمه تمام و بدهی بود
وی گفت: در سایر حوزه ها نیز وضعیت مطلوبی نداشتیم به گونه ای که در حوزه ی گندم تنها به میزان مصرف ۲۰ روز ذخیره داشتیم ولی امروز علاوه بر ذخیره ی بالای دو سال به دنبال صادرات آن هستیم.
معاون سیاسی وزیر کشور افزود: در مجامع بین المللی  نیز مقبولیت نداشتیم ولی امروز اجماع جهانی به نفع ایران است.
احمدی گفت: فرمانداران باید زمینه را برای حضور و مشارکت گسترده ی مردم فراهم کنند و در این مسیر از ظرفیت گروه های مرجع، نخبگان، ائمه ی جمعه استفاده کنند.
احمدی به موضوع نهی، نفی، نه در صندوق های رای و برگزاری انتخابات نحیف اشاره کرد و گفت: باید این تعابیر استفاده نشود و مردم حضوری چشم گیر و آگاهانه داشته باشند .
انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.