سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسگری:سیاه جامگان باید در دربی مشهد به پیروزی می رسید

مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت:بهتر از پدیده بازی کردیم و باید در دربی مشهد به پیروزی می رسیدیم.

عباس عسگری در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های سیاه جامگان و پدیده اظهار داشت: 2 تیم بازی خوبی انجام دادند اما سیاه جامگان بهتر از پدیده بازی کرد و می توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. داوری این دیدار هم مشکل خاصی نداشت.
 
وی درمورد استقبال کم فوتبال دوستان مشهدی از این دربی گفت: متاسفانه مردم مشهد از سیاه جامگان و پدیده به خوبی حمایت نمی کنند. انتظار داشتیم دست کم در دربی مشهد هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند که این اتفاق رخ نداد.
 
عسگری درباره گلزنی اش در دربی مشهد تصریح کرد: عملکرد خوبی در این بازی داشتم و زحمت تمام بازیکنان را به گل تبدیل کردم. البته حیف شد نتوانستیم این بازی را با برد به پایان برسانیم. به این روند ادامه می دهم تا سال آینده به تیم بزرگ تری بروم و حتی نظر کارلوس کی روش را برای دعوت به تیم ملی جلب کنم.
 
وی درخصوص دیدار بعدی سیاه جامگان مقابل سایپا بیان کرد: سایپا در نیم فصل دوم تقویت شده و تیم خوبی دارد. با این وجود امیدوارم در آن بازی به پیروزی برسیم.
 
گلزن دربی مشهد ادامه داد: بازیکنان جدید تیم ما برای هماهنگی با سایر نفرات نیاز به زمان دارند اما در کل هفته به هفته وضعیت سیاه جامگان بهتر می شود.
 
مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان درباره قهرمان لیگ شانزدهم گفت: پرسپولیس و تراکتورسازی مدعیان اصلی قهرمانی لیگ هستند اما شاگردان برانکو شانس بیشتری دارند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.