سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دومین برنامه "رباعی سینما" برگزار می شود

آثار فیلم سازان برگزیده فیلم کوتاه به صورت ماهانه در ویژه برنامه "رباعی سینما" مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس دفتر تخصصی سینما با بیان این مطلب گفت: برنامه "رباعی سینما" با محوریت «مرور آثار فیلم سازان برگزیده فیلم کوتاه» به همت دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری سایت فیدان (سایت تخصصی فیلم کوتاه) برنامه ریزی شده است.
مصطفی حیدری اظهار داشت: دومین برنامه رباعی سینما به مرور فیلم های کوتاه بهزاد آزادی اختصاص یافته که دوم بهمن ماه ساعت 17 در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار می شود.
وی افزود: در این برنامه فیلم های "ادریس"، "موقت" و "کشتارگاه" به نمایش در می آید و پس از آن با حضور کارگردان به نقد و بررسی این فیلم ها پرداخته خواهد شد.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته آثار فیلم سازان برگزیده فیلم کوتاه به صورت ماهانه شنبه اول هر ماه در ویژه برنامه "رباعی سینما" مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
حیدری خاطرنشان کرد: بهزاد آزادی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است و فیلم های او در جشنواره های مختلف شرکت داشته که مهمترین آنها حضور فیلم کشتارگاه در بخش سینه فونداسیون(بخش دانشجویی) شصت و هشتمین دوره جشنواره فیلم کن بوده است.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.