سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

از خاکریز دیروز تا زمین سبز امروز

کشاورز جانبازی که با دستان پر برکتش توانست بعد از سال ها تلاش و رنج پا به پای فرزندان به محصولات کشاورزیشان رونق دهد و زندگیشان را سبز کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،آقای سلیمان پور ،پدر خانواده ای که به همراه پسرانش در شهرستان شوش در زمینی به مساحت 100هکتار توانسته زمینی را آباد کند که حاصلش محصولات ارگانیکی است که به سایر استان ها و حتی کشورها صادر می شود.

وی گفت :حدود 30 سالی است که مشغول به زراعت هستم و خانوادگی با هم مشغولیم .
آقای سلیمان پور با اشاره به تولیدات این زمین حاصل خیز افزود:1500تا 2000تن سبزیجات فرنگی از تولیداتمان است که امسال پیش بینی می کنیم بالای 200 تن برداشت کنیم.

صادر کردن محصولات آقای سلیمان پور فقط به ایران ختم نمی شود؛وی ادامه داد:12 کانتینر به کشور روسیه صادر کردیم با واسطه و بی واسطه وچیزی غریب به هر کیلویی یک دلار برای ما ارز آوری داشته است .

تلاش و همت آقای سلیمان پور حالا گنج بزرگی برای اهالی به ارمغان آورده است،با وجود این که وی جانبازی است که در 8 سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس یکی از پاهایش را از دست داده ولی هیچ وقت اراده ی او در این عرصه سست نشد.

وی نقل کرد:35 سال پیش با دشمن درگیر شدیم و منطقه ی فتح المبین را صبح عملیات آزاد کردیم .

آقای سلیمان پور رزمنده ی دفاع مقدس و جانباز این مرزوبوم مردی از دیار دیروز توانست پا به پای هم رزمانش با جهاد وجنگ در مقابل دشمن نگذارند دشمنان به کشورمان تجاوز کنند و آزادی و آسایش مردم را سلب کنند و هم اکنون نیز در عرصه ی اقتصاد مقاومتی خوش درخشیده است.

وی ادامه داد:ماهیچه های پای راستم از زیر زانو آسیب دیده ، اما با این وجود من در بخش کشاورزی محکم و استوار ایستاده ام.

آری عشق و علاقه در این مرد باعث شده که حالا خانواده اش از برکت وجودش سفره ی پر برکت داشته باشند.

انتهای پیام/ورناصری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.