سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

تصویب محدوده منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی استان اردبیل

محدوده منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی استان اردبیل با مساحت تقریبی 34 هزار هکتار شامل شهرستان‌های گرمی، بیله‌سوار و پارس‌آباد به تصویب کارگروه تخصصی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ استاندار اردبیل در جلسه کارگروه تخصصی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که به منظور بررسی محدوده هفت منطقه آزاد در دفاع از محدوده پیشنهادی منطقه آزاد استان اردبیل به مزیت‌های شهرستان‌های پارس‌آباد، گرمی و بیله‌سوار اشاره کرد و منطقه آزاد را فرصتی فراروی این شهرستان‌ها دانست که با ورود سرمایه‌های خارجی و فناوری‌های نوین، صنعت کشاورزی منطقه را متحول خواهد ساخت.

خدابخش در دفاع از نقاط تعیین شده در سه شهرستان، به ویژگی‌ها و قابلیت‌های منطقه مغان و به ویژه شهرستان گرمی اشاره کرد و استقرار بخشی از منطقه آزاد در این شهرستان را موجب شکوفایی قابلیت‌ها و رفع محرومیت‌ها عنوان کرد.

در ادامه محدوده منطقه آزاد استان اردبیل با مساحت تقریبی 34 هزار هکتار واقع در شهرستان‌های گرمی، بیله‌سوار و پارس‌آباد به تصویب کارگروه رسید.

محدوده هفت منطقه آزاد بعد از تصویب در این کارگروه به شورای عالی مناطق آزاد ارایه و بعد از تصویب در آن شورا، به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.