سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

واژگونی میکسر با 5 متر مکعب بتن در خیابان کاشانی

سرپرست ایستگاه دوم آتش نشانی مشهد گفت : صبح امروز یک دستگاه میکسر حامل 5 متر مکعب بتن بر اثر نسشت کف زمین در خیابان کاشانی واژگون شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن نجمی با بیان اینکه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت 10:52 صبح امروز از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه میکسر بتن در خیابان کاشانی مطلع شد، گفت: پس از آن گروه نجات ایستگاه دوم به همراه تجهیزات ویژه به محل اعزام شدند.

وی گفت: پس از حضور نجاتگران در محل مشخص شد که یک میکسر حامل 5 متر مکعب بتن هنگام حرکت در خیابان کاشانی ، کوچه یدالله به دلیل شکسته شدن لوله آب شهری و در پی آن نشست ناگهانی زمین و ایجاد گودالی به مساحت تقریبی 5 متر مربع و عمق حدوداً یک متر ، واژگون شده است .

نجمی با اشاره به نشت آب به داخل زیرزمین مجاور محل حادثه که یک واحد تولیدی پوشاک بود ، اظهار کرد: آتش‌نشانان همزمان با قطع برق خودرو و ایمن‌سازی محل، عملیات خود برای جلوگیری از نشت آب و بروز خسارات بیشتر آغاز نمودند .

سرپرست ایستگاه شماره دوم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره قطع آب آن محدوده توسط عوامل شرکت آب ، افزود: ماموران آتش نشانی ضمن برقراری ایمنی محل و کشیدن نوار خطر با ارائه نکات ایمنی به مالک خودرو که خوشبختانه در جریان بروز این حادثه به وی آسیبی نرسیده بود ، به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.