سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ارسال 775 اثر به سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی

دبیر اجرایی سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی از ارسال 775 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عزیزی راد گفت: از این تعداد 709 اثر در بخش حرفه ای، 10 اثر در بخش جنبی و 56 اثر در بخش ویژه از سوی 199 شرکت کننده به این جشنواره ارسال شده است.
وی با بیان اینکه 154 نفر در بخش حرفه ای، 9 نفر در بخش جنبی و 36 نفر در بخش ویژه شرکت کرده اند، اظهار کرد: 195 اثر در بخش مقاله، سرمقاله و یاداشت، 17 اثر در زمینه عکس خبری و غیرخبری، 46 اثر در بخش گرافیک و صفحه آرایی، 100 اثر در زمینه تیتر، 33 خبر ، 104 اثر مصاحبه، 183 گزارش خبری و غیر خبری، 12 کاریکاتور و 19 اثر در زمینه طنز مکتوب از جمله آثار ارسال شده در بخش حرفه ای به این جشنواره است.
دبیر اجرایی سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در بخش جنبی با عنوان 'ارس؛ بستر توسعه منطقه' 10 اثر از سوی 9 شرکت کننده ارسال شده است.
عزیزی راد با اشاره به استقبال خوب اصحاب رسانه و مطبوعات استان از این جشنواره و تمدید مهلت ارسال آثار تا 30 دی یادآوری کرد: در بخش ویژه 34 اثر مربوط به شعار سال با عنوان 'اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل'، 15 اثر مربوط به 'احیای دریاچه ارومیه' و 7 اثر نیز در زمینه 'روابط عمومی های رسانه محور' به دبیرخانه ارسال شده است.
وی گفت: بیشترین آثار ارسالی به این جشنواره در بخش مقاله، سرمقاله و یاداشت و کمترین آثار در بخش ویژه مربوط به روابط عمومی های رسانه محور است.
علاقه مندان به شرکت در این رویداد رسانه ای می توانند برای ارسال آثار خود و اطلاع از شرایط ثبت نام به تارنمای www.azsh.pressfestival.ir مراجعه کنند.  
آذربایجان شرقی به ویژه تبریز از طلایه داران روزنامه و روزنامه نگاری در ایران اسلامی محسوب می شود و نخستین نشریه شهرستانی به زبان فارسی به نام 'تبریز' در دهه 1850 میلادی در این شهر منتشر شده است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.