سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقیبی سرسخت برای ایرپادهای اپل

کمپانی "Bragi" با طراحی ایرپادهای جدید خود رسما وارد رقابت با شرکت اپل شد.

به گزارش خبرنگار دریجه فناوری فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش بود که شرکت اپل با معرفی سری جدیدی از هدفون های خود با عنوان ایرپادها "Airpods" تحولی هوشمندانه در عرصه فناوری ایجاد کرد. در این بین شرکت های دیگری هم برای آن که از قافله عقب نمانند دست به طراحی ایرپادها زدند. برای مثال شرکت سامسونگ به مخاطبان خود وعده داد تا نسل جدید هدست های خود را به همراه گوشی های هوشمند Galaxy S8 به بازار معرفی کند.

شرکت "Bragi" که در زمینه تولید و طراحی دستگاه های پخش موسیقی فعالیت چندین ساله ای دارد ایرپادهای جدید خود را با نام"Headphone" منتشر کرده که می توان گفت رقیبی سرسخت برای اپل به حساب می آیند. ایرپادهای این شرکت 149 دلار قیمت دارند که قابلیت هایی نظیر ردیاب و حافظه داخلی را دارند که به کاربر این امکان را می دهد تا بدون نیاز به تلفن همراه خود موسیقی گوش کند.

این ایرپادها نمونه های ساده ای از هدفون های "Dash" هستند و از طریق بلوتوث به هر دستگاهی متصل می شوند. ایرپادهای "Headphone" به مدت 6 ساعت می توانند موسیقی پخش کنند. همچنین میکروفونی به همراه دارند که به کاربر این امکان را می دهد تا تلفن ها را پاسخ دهد. بنابراین طراحی ایرپادهای جدید "Bragi" یکی از رقیب های سرسخت اپل هستند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.