سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"واژگونی پژو پارس" حادثه آفرید

واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور میرجاوه به زاهدان یک مجروح برجای گذاشت.

رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران چوان از زاهدان گفت: ساعت ۱۶:۱۲ عصر امروز یک دستگاه پژو 405 به علت سرعت عمده در کیلومتر ۹ جاده میرجاوه واژگون که یک نفر سرنشین آن مجروح شد.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده  افزود: ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و سرعت عمده پژو 405 سبب برخورد شدید با زمین و واژگونی خودرو شد که مجروح این حادثه جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد:سرعت بیش از حد مهم ترین و شایع ترین عامل تصادفات و مرگ و میر در حوادث جاده ای است ،سرعت خودرو هم خطر تصادف را افزایش داده و هم شدت جراحات را بیشتر می کند به طوری که ۳۰ تا ۵۰ درصد علل مرگ ناشی از حوادث ترافیکی به سرعت خودروها مربوط می شود.

رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان  در پایان با اشاره به اینکه تلفن ۱۱۰ اورژانس پلیس است و شهروندان فقط باید در مواقع ضروری با آن تماس بگیرند، گفت: شهروندان هرگونه اخباری که امنیت آنان را به مخاطره می اندازد ازطریق سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و چنانچه خواستار تقدیر و انتقاد از عملکرد پلیس هستند می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۷ اقدام کنند.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.