سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک عضو شورای شهر بوشهر:

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح و چرخ فلک شهر بوشهر تسریع شود

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان آزادی و چرخ فلک شهر بوشهر تسریع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ندا عبدالله‌زاده روز سه شنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: تقاطع غیر همسطح میدان آزادی یکی از کارهای بزرگ شهرداری بوشهر است اما روند اجرایی کند است.

وی بیان کرد: به منظور تسریع در روند اجرایی این پروژه باید از پیمانکاران توانمند و با سابقه استفاده شود تا شاهد بهره برداری از این پروژه در مدت زمان کوتاهتری باشیم.

عبدالله‌زاده در ارتباط با پروژه چرخ و فلک شهر بوشهر گفت: با گذشت یکسال از آغاز این پروژه پیشرفت فیزیکی آن 20 درصد است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار 40 میلیارد ریالی برای آن ادامه داد: چنانچه اعتبار پروژه چرخ فلک به یک شهر بازی مدرن و مجهز در شهر اختصاص یافته بود، هم اکنون در شرایط بهتری قرار داشتیم.

عبدالله‌زاده اظهار داشت: در چند ماه گذشته در شهر بوشهر تحولات مثبتی در زمینه مبلمان شهری انجام شده که در کنار این اقدامات نیاز است پروژه های شاخص شهر با شتاب بیشتری اجرا شود.

وی در ارتباط با وجود متکدیان خارجی در شهر بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه تعطیلات سال نو قرار داریم دستگاههای متولی باید به این مهم حساسیت بیشتری داشته باشند.

عبدالله‌زاده در ارتباط با مناسب سازی معابر شهر برای تردد معلولان گفت: در احداث پروژه های جدید در سطح شهر بوشهر نیاز است که به احداث محل تردد معلولان نیز توجه جدی صورت گیرد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اظهار داشت: نام‌گذاری تقاطع غیر همسطح میدان آزادی شهر بوشهر به نام این شخصیت برجسته می تواند یک اقدام مفید برای تکریم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی باشد.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.