سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب‌پخش:

اخراج 100 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز

بخشدار آب‌پخش گفت: ۱۰۰ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز از آب‌پخش اخراج شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی مردانلو اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت بخش و پیشگیری از جرائم ناشی از حضور اتباع بیگانه غیرمجاز با هماهنگی قبلی صبح امروز فرماندهی انتظامی بخش تعداد ۱۰۰ نفر از این افراد را که تبعه پاکستان و افغانستان بودند و حضورشان غیرمجاز بود، دستگیر و از بخش منتقل شدند.

وی اضافه کرد: حضور مداوم اتباع پاکستانی که عمدتا با ظاهری غیرمناسب موجب ترویج تکدیگری می‌شدند موجب رنجش افکار عمومی شده و علاوه براین زمینه‌ساز جرائم امنیتی بودند و در همین راستا جمع‌آوری آنها ضروری بود.

بخشدار آب‌پخش تصریح کرد: متاسفانه در سطح بخش تعدادی از شهروندان خانه‌های خود را به افراد اجاره می‌دهند که بارها نسبت به آن هشدار داده شده است و نباید به اتباع غیرمجاز خانه مسکونی اجاره داده شود که زمینه ارتکاب سایر جرائم را فراهم آورد.

وی افزود: درصورت انجام عمل مجرمانه از سوی اتباع غیرمجاز با کسانی که نسبت به انتقال آنها و تحویل محل سکونت به آنها زمینه ساز جرم شده‌اند نیز برخورد قانونی خواهد شد.

مردانلو با تقدیر از از همکاری مقام قضایی و اقدام فرماندهی انتظامی در این زمینه، گفت: کارفرمایان نیز حق استفاده از اتباع خارجی غیرمجاز را ندارند و در غیر این‌صورت تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.