سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اردبیل رتبه 15 کشور در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد را کسب کرده است

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل رتبه 15 کشور در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال را کسب کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، ارژنگ عزیزی با اشاره به ارایه تسهیلات رفع موانع تولید در استان افزود: تاکنون بر اساس اقدام های حمایتی یک هزار و 89 طرح و نیز واحد اعم از صنعتی وکشاورزی برای دریافت تسهیلات مالی در سیستم بهین یاب ثبت نام کرده اند و از این تعداد 780 طرح در کارگروه مصوب و به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد پرونده بررسی شده 240 طرح و یا واحد شامل واحدهای تولیدی راکد و یا واحد های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، با استفاده از تسهیلات 2 هزار و 100 میلیارد ریالی فعال شده اند که از این لحاظ استان اردبیل رتبه 15 کشوری را کسب کرده است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: از این تعداد واحد و طرح تولیدی یک هزار و 300 میلیارد ریال برای 96 طرح صنعتی و800 میلیارد ریال دیگر هم برای 144 طرح کشاورزی پرداخت شده است.

عزیزی با اشاره به برنامه دولت برای خروج واحدهای راکد و نیمه فعال از وضعیت فعلی گفت: سهم استان اردبیل در این زمینه خروج 50 واحد می باشد اما توجه اساسی مدیریت عالی استان به این مهم گام ها را بسیار موفق تر از برنامه پیش بینی شده، کرده است.

وی با اشاره به چگونگی رفع موانع تولید در این استان افزود: کارگروه ویژه ای با عنوان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای فعال شدن دوباره واحدهای راکد و نیز عملیاتی شدن طرح های تولیدی در استان تشکیل شده و تاکنون اقدام موثری نیز در این راستا انجام داده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.