سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراح ایرانی معروفترین خودروی مرسدس بنز کیست؟ +تصاویر

در این خبر با طراح ایرانی خودروی ون شرکت مرسدس بنز آشنا می شوید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایران با داشتن جوانان با استعداد و خلاق مهد طراحان صنعتی به حساب می آید و طبق آمار موجود هزاران جوان علاقه مند به این صنعت وجود دارد که می توانند با طرح های فوق العاده خود در زمینه طراحی خودرو و پوشاک و ... نام کشورمان را زبانزد جهانیان کنند.

یکی از جوانان خلاق کشورمان محمد حسین امینی یکتا است که با طراحی فوق العاده زیبای خود برای شرکت  مرسدس بنز توانست نام خود را در زمره بهترین طراحان خودرو جهان به ثبت برساند.

گفتنی است وی دانشجوی طراحی صنعتی در کشور آلمان است که قبل از این، یک طراحی زیبا برای شرکت لامبورگینی و محصول گاندورا به صورت مفهومی اجرا کرده بود.
















طراحی امینی یکتا برای شرکت لامبورگینی









انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
حمیدرضا احسانی
۰۰:۱۶ ۰۱ تير ۱۳۹۸
من مکانیک ماشین آلات سنگین رهسازی بودم به دلیل زربه مغزی وعمل باز قلب دچار فراموشی موقت میشوم به همین دلی نتونستم کاری بکنم من براحتی قطعات هیدرولیکی ویا سری طراحیه قطعات ماشین های راهسازی انجام میدتدم وازلین که دیگه سرمایه و سلامتی ندارم خیلی ناراحتم وحسرت می خورم.
ناشناس
۰۵:۳۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام خسته نباشید به تمام ایرانیان افتخار آفرین بنا به فرمایش حضرت محمد صلی الله علیه و اله علم اگر به ثریا رود مردانی از پارس به آن می رسند درخش هر ایرانی موجب افتخار و مباهات ۸۲میلیون ایرانی است
ایده پرداز ایرانی
۲۱:۵۷ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
من هم,ایده پرداز و طراح هستم حتی یکی از ایده های خودم رو که یک سال و نیم از عمرم رو روش گذاشتم , طراحی کردم و جزواتی رو هم براش آماده کردم و برای عملی کردنش تا تهران هم رقتم, وقتی که طرح و تحویل دادم با این که از قبل اعلام آمادگی کرده بودن زدن زیر همه چیز و گفتن برو خونت نمی خوایمت
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۵ دی ۱۳۹۶
به به عجب ماشینی
کورش
۰۱:۴۰ ۱۵ دی ۱۳۹۶
شاید‌شما‌هم‌روزی‌‌‌‌جای‌اون‌باشید‌.
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
متاسفم برای شرکت های خودرو سای ایرانی
اميني
۰۰:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
اميدوارم مسولين بالاخره سرشون به سنگ بخوره ديگه اين همه تصميم اشتباه به خاطر سياسي کاري نگيرن چهل سال پيش وضع خودرسازهاي ما بهتر بود تا حالا .اي کاش اين جوان براي ما اين خودرو طراحي کرده بود
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۹ دی ۱۳۹۵
مسئولین سایپا را به لامبورگینی و ایران خودرو را به بنز تغییر نام بدند و روش آن دو را جایگزین این دو کنند...
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۹ دی ۱۳۹۵
متاسفم برای صنعت خودرو سازی کشور
داور
۲۰:۱۵ ۲۸ دی ۱۳۹۵
بهتراینوبه این ایران خودرو بگید.
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۸ دی ۱۳۹۵
بعد باید خودمون فورقون سوار شیم.
من
۱۵:۵۶ ۲۸ دی ۱۳۹۵
طرحاش اصلن قشنگ نیست بابا ای چی کشیده
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۸ دی ۱۳۹۵
آقا یه سوال . این درش کجا بود از کجا باید سوارش شد؟؟؟
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۸ دی ۱۳۹۵
به قیافه اش نمیخوره این کاره باشه
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۸ دی ۱۳۹۵
حیف که فقط میتونین پوزشو بزنید.
صادق
۱۲:۱۶ ۲۸ دی ۱۳۹۵
دمت گرم
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۸ دی ۱۳۹۵
افسوس................. ....................
عبداله
۱۱:۲۹ ۲۸ دی ۱۳۹۵
خدا شر مافیای خودرو را که مانع هرگونه پیشرفت جوونای این مملکت میشن از سرمون کم کنه
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۸ دی ۱۳۹۵
با سلام ببخشید عزیزان به نظرم بایستی بنیاد ملی نخبگان مجبور باشه گزارش بده به ملت چرا نخبه ای که برای صنعت و رفاه مردم کشور مفید بود را رها کرد
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۸ دی ۱۳۹۵
یک مشت استعدادکش حرفه ایی تو صنایع خودرویی ما نشستند که بلدند چه جوری عقب نگه دارند....فقط دنبال پورسانت خودشون از فرانسوی ها و...هستند....
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۸ دی ۱۳۹۵
درحال حاضر طراحان دانشگاه علم و صنعت هم خودروی مدرن و پیشرفته طراحی کرده اند و منتظر سرمایه گذاری خودروسازهای داخلی هستند تا بجای مونتاژ و واردات خودروی بی کیفیت چینی، خودروی ملی سوار بشیم
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۸ دی ۱۳۹۵
واقعا صد افسوس.حیفففف
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۸ دی ۱۳۹۵
وقتی میشه گفت صنعت که صفر تا صد رو به نحو احسنت در داخل کشور توسط شرکت های خوردو سازی اجرا شه. ولی شرکت های خودرو سازی ما کارشون فقط مونتاژ چند ماشین از رده خارج شده که بعد از تولید حتی استاندارد و کیفیت نمونه های اولیه خودشون هم ندارند.
قاسم قاسمیان
۱۰:۲۹ ۲۸ دی ۱۳۹۵
ایرانی هرکجای دنیا باشد و خوب کار کند باعث افتخاره . ولی ایکاش ازین جوانان در کشور خودمان ایران استفاده میشد . به امید روزی که تمام جوانان و دیگر مردان و زنان خلاق به کشورمان باز گردند و افتخار آفرینی کنند و این کشور و مملکت را از هر نظر خود کفا کنند تا کشورهای دیگر ازما الگو بگیرند
يوسف
۱۰:۱۴ ۲۸ دی ۱۳۹۵
واقعا جاي تاسف داره كه جووناي ايران برن براي كشورهاي خارج اين كارو انجام بدن،
واقعا متاسفم براي مسئولين.
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۸ دی ۱۳۹۵
به خود تان بگوید
علی
۱۰:۰۶ ۲۸ دی ۱۳۹۵
من در تعجبم خودرو سازان ما با این همه هوش ذکاوت در امر طراحی‌ چرا هنوز وانت پژو ۴۰۵ رو نزدن.. واقعا چرا
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۸ دی ۱۳۹۵
طرح های خوب می زنن ولی شرکتای داخلی اهمیت نمی دن
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۸ دی ۱۳۹۵
اقا شما که نمیتونیدیه جوان خلاق روتوکشورتون بهش کاربدیدنباید اینقدر پز این خلاقهای فرار مغزی رو بدین
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۸ دی ۱۳۹۵
احسنتتتتتتتتتتتت
feri
۱۰:۰۲ ۲۸ دی ۱۳۹۵
خوبه برای ایران طراحی نکرده
حالم از طرحش به هم خورد
اینا چجور ماشین هایی هستن
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۸ دی ۱۳۹۵
تو پرایدتو سوار شو
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۸ دی ۱۳۹۵
وقتی ک خودمون عرضه نداریم از این جوانان های امثال یکتا امینی تو شرکت های خودمون استفاده کنیم چ فایده ای داره چ غروری داره سودشو دارن اونا میبرن حسرتشو ما
سرباز
۰۹:۴۰ ۲۸ دی ۱۳۹۵
صنایع خودکار سازی
اصلا حرفی از آن هست؟
از 40 سال پیشتر یک نوع خودکار درست می شکل آن تغییر نکرده است
400 ملیون سالانه خودکار مصرف می کنیم معادل 4000 هزار شغل
آرش
۱۵:۵۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
پس این همه تنوع تو خودکار چیه
از هزار تومن داریم تا 620 هزار تومن
برای نوت برداری تا طراحی و ......
مهدی
۰۹:۰۸ ۲۸ دی ۱۳۹۵
حالا اگه این آقا توی ایران برای خودروسازهای وطنی طراحی می کرد اصلا محل بهش نمی دادند و امسال که گذشت ما باید تا سال 1500 هم سوار همین پژو 405 و پراید بشیم با طراحی چراغ های جدید
و اولین ماشین سانروف دار ایرانی که دارای سیستم دسترسی اسان به صندوق عقب هم هست
سهیل
۰۹:۰۲ ۲۸ دی ۱۳۹۵
سلام
احتمالا پراید و آریسان و آردی هم موجودات فضایی طراحی کردند
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۸ دی ۱۳۹۵
دمت گرم درسته
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۸ دی ۱۳۹۵
آقا میگم چطوره بیاد واسه سایپا پراید کوپه طراحی کنه
مهدی
۰۸:۵۵ ۲۸ دی ۱۳۹۵
ما نباید پز کسی رو که نتونستیم از استعدادش در کشور خودمون استفاده کنیم رو بدیم. حیف جوانای ما که مجبور میشن یا برن تو یه کشور دیگه برای کار یا بمونن و بیکار و معتاد بشن . حقیقت تلخه