سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به راهبردهای آیین‌نامه‌های آموزشی در دستور کار دانشگاه فرهنگیان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از توجه به سیاست‌ها و راهبردهای آیین‌نامه‌های آموزشی و بهسازی نیروی انسانی امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

عباس قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری دوره بالندگی حرفه ای برای اعضای کمیسیون موارد خاص و شورای انضباطی خبر داد و گفت: این دوره با هدف آموزش و بهسازی نیروی انسانی معاونت دانشجویی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره از 28 تا 30 دی ماه در استان هرمزگان صورت می‌گیرد، ادامه داد: در این برنامه معاونان توسعه منابع و امور دانشجویی و کارشناس مسئولان این حوزه از سراسر کشور حضور دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: در این دوره کارگاه‌های آشنایی با آیین نامه آموزشی، راهکارها و سیاست های راهبردی بررسی موارد خاص و همچنین آشنایی با شیوه نامه های انضباطی در دستور کار است.

قنبری بیان کرد: علاوه بر این کارگاه‌ها، میزگرد تخصصی با موضوعات دانشگاه اسلامی، سبک زندگی دانشجویی و بایدها و نبایدهای زندگی اجتماعی، الزامات و چالش ها، تربیت دینی جوانان و همچنین نشست تخصصی سراهای مطلوب دانشجویی برگزار می شود.

وی یادآور شد: این دوره ها به تسهیل شرایط دانشجومعلمان برای ادامه تحصیل کمک کننده بوده و چنانچه دانشجویی به دلایل مشکلات خاص قادر به تحصیل نباشد، با توجه به دوره های بالندگی و آیین نامه های کمیسیون موارد خاص راهگشا است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.