سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلاتکلیفی مربی بدنساز استقلالی ها

"استیو جونز"، مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال در پی پرداخت نشدن مطالباتش همچنان بلاتکلیف است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، "استیو جونز" مربی بدنساز انگلیسی، مدتی ست که آبی پوشان را تمرین نمی دهد و تنها با حضور در تمرین نظاره گر فعالیت بازیکنان است.

این مربی به خاطر عدم دریافت حق و حقوقش و اینکه نتوانست سال نوی میلادی کنار خانواده‌اش باشد، به شدت از از مسئولان استقلال ناراحت است و حنی شب گذشته برای مشخص شدن وضعیتش راهی باشگاه شد تا به این ترتیب با مسئولان این تیم صحبت کند.

البته در این میان علیرضا منصوریان، فریبا و عبدالهی صحبت هایی با این مربی انجام دادند اما او اعلام کرده تا زمانی که مطالباتش را نگیرد، در تمرینات شرکت نخواهد کرد و در حال حاضر این مربی روزهاست که تیم را تمرین نمی دهد. از سوی دیگر، بندی در قرارداد جونز وجود دارد که در صورت معوقه شدن حقوقش تا 2 ماه می تواند به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند و در حال حاضر نیز این مساله از 2 ماه گذشته است.

به این ترتیب مربی انگلیسی استقلال شب گذشته به باشگاه مراجعه و درخواست کرد که قراردادش فسخ شود، اما مسئولان استقلال بار دیگر از وی زمان خواستند تا بلکه مطالباتش را پرداخت کنند.با این وجود باید منتظر ماند و کار این مربی با استقلالی ها به کجا کشیده می شود و آیا مسئولان باشگاه استقلال قرارداد مربی خود را فسخ خواهند کرد یا خیر؟


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.