سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

سلطانیه رتبه ی نخست ساماندهی اصناف بدون مجوز

شهرستان سلطانیه رتبه ی نخست ساماندهی اصناف بدون مجوز را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان این که در حوزه اصناف شهرستان سلطانیه تلاش می شود با راه اندازی 7 الی 8 اتحادیه صنفی زمینه راه اندازی اتاق اصناف فراهم شود گفت: رویکرد سازمان صنعت،معدن و تجارت استان ،بررسی و رفع تمامی موانع در داخل استان است و تلاش میشود از ارجاع موارد کاری به مرکز خودداری گردد.

وی ادامه داد : ورود شرکت GTI و اجرای طرح های توسعه این شرکت در شهرستان سلطانیه، نوید بخش افزایش اشتغال زایی بخش صنعت است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اظهار کرد: واحدهای بزرگ صنعتی در شهرستان سلطانیه مستقر است که میزان بالایی از سرمایه گذاری صنعتی را برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود تا قبل از پایان سال ، واگذاری زمین در شهرک صنعتی سلطانیه آغاز شود عنوان کرد : شهرک صنعتی سلطانیه با توجه به شرایط جغرافیایی و امکانات زیربنایی مزیت مناسبی جهت رشد صنعتی این منطقه است.

فغفوری یادآور شد : افزایش سرمایه گذاری صنعتی و معدنی ،کاهش تعدیل سازی نیروی انسانی در کارخانجات ، کاهش نرخ بیکاری و افزایش تعداد بیمه های اجباری که عمدتا در حوزه صنعت و معدن ایجاد گردیده نمونه ای از نتایج مثبت اقدامات برنامه ریزی شده در حوزه تولید و تجارت استان است .

وی تصریح کرد : در حوزه صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان، تمامی شاخص های مقایسه ای رشد مناسبی را نشان می دهد .

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.