سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت محرمانه اطلاعات دانشجو معلمان/ بررسی متغیرهای سلامت برای ورود به حرفه معلمی

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از ثبت اطلاعات دانشجو معلمان در قالب سامانه سلامت خبر داد.

عباس قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اجرای سامانه کارنامه سلامت دانشجو معلمان در ترم جدید خبر داد و گفت: ‌این طرح اکنون به طور آزمایشی در 10 پردیس اجرا شده و جوانب مختلف آن مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این کارنامه دانشجو معلمان را از نظر شرایط بیماری‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌دهد و چنانچه افراد دچار بیماری باشند، پیگیری های درمانی آنها به وسیله پزشک انجام می شود.

قنبری اظهار داشت: این سامانه کاربردهای مختلفی دارد از جمله آن که از بروز بیماری‌ها در خوابگاه جلوگیری می‌کند و تضمینی برای سلامت محیط دانشگاه و خوابگاه است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اینکه این اطلاعات به طور محرمانه بوده بیان کرد:‌ داده‌ها صرفا برای برنامه‌ریزی بهتر از نظر بهداشت، سلامت، تغذیه و عادات رفتاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هیچ نوع از رویکردهای حذفی در این طرح در نظر گرفته نشده است، گفت: 250 نوع متغیر بر اساس این سامانه بررسی شده و در برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت مورد توجه قرار می‌گیرد.

قنبری یادآور شد: با توجه به اینکه دانشجو معلمان باید در آموزش و پرورش فعالیت کنند، اطلاعات به این نهاد آموزشی ارسال می‌شود و تصمیم‌‌گیری‌های بعدی به عهده آموزش و پرورش بوده و دانشگاه صرفا پایش اطلاعات را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.