سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

آتش سوزی خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی

یک دستگاه خودروی لیفان در پارکینگ ساختمان مسکونی ای در مشهد دچار حریق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افسر نگهبان آتش نشانی مشهد گفت:: طی تماس شهروندان با سامانه 125 در ساعت 23:37 شامگاه شنبه بیست و پنجم دی ماه بیدرنگ آتش نشانان و ایستگاه شماره 28 و 10 آتش نشانی به همراه تجهیزات اطفایی کامل به محل حادثه واقع در خیابان شهید مطهری شمالی اعزام شدند.

علیرضا معلم افزود : تیم آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه با دود زیادی که از پارکینگ یک ساختمان مسکونی 5 طبقه خارج می شدروبرو شدند،که سریعا آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل نسبت به اطفای آتش و خروج خودرو های مجاور این سواری به بیرون از پارکینگ اقدام نمودند .

وی با اشاره سرایت دود به سرویس پله ها و داخل دو منزل مسکونی گفت : نزدیک به ده نفر از ساکنین این مجتمع ده واحدی به دلیل انتشار شدید دود در ساختمان به پشت بام پناه برده بودند که پس از عملیات اطفای اتش و تخلیه دود از ساختمان ، به سطح خیابان هدایت شدند .

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بابیان اینکه کانون آتش سوزی از قسمت موتور خودروی سواری بود ، خاطرنشان کرد : با اطفای بموقع آتش از پیشروی حریق به داخل کابین این وسیله نقلیه و سرایت به دیگر خودرو ها و همچنین منازل مسکونی جلوگیری شد.

معلم با بیان اینکه علت دقیق بروز این اتش سوزی در دست بررسی می باشد گفت : سه نفر از اهالی ساختمان به دلیل استشمام گاز سمی ناشی از آتش سوزی ، دچار دودگرفتگی سطحی شدند که توسط تکنسین های اورژانس در محل مورد مداوا قرار گرفتند .

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.