سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور:

قوه قضائیه به خون‌خواهی شهدای علمی از سران تروریست رژیم صهیونیستی شکایت کند

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با صدرو بیانیه‌ای از قوه قضائیه خواست تا به خونخواهی شهدای جهاد علمی در مجامع بین‌المللی از سران رژیم صهیونیستی شکایت کند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور ضمن محکومیت ترور شهید مصطفی احمدی روشن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که

متن کامل بیانیه این اتحادیه دانشجویی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فرض بفرمائید در کشور ترور اتفاق مى‌افتد؛ شهید على‌محمدى، شهید شهریارى، شهید رضائى‌نژاد را ترور می‌کنند. خب، این یک کار تروریستى است. یک وقت به این مسئله به چشم یک عمل تروریستىِ ضد امنیتى نگاه می‌کنیم؛ خب، انسان غصه هم می‌خورد؛ چند تا دانشمند ما مورد اصابت جنایت دشمن - یک چند تا تروریست - قرارگرفتند. یک وقت نه، با همان چشمِ جبهه‌اى نگاه می‌کنید: این یک حرکت در مجموعه‌ى حرکت‌هاى خصمانه‌ى علیه نظام اسلامى است.»

«اگر چنانچه به مجموعه‌ى دشمن به چشم یک جبهه‌ى مستمرى که وظائف را تقسیم کردند، نگاه کنیم، آن وقت احساس مسئولیت ما درهر قضیه‌اى شکل تازه‌اى به خودش می‌گیرد.»
رهبرمعظم انقلاب- دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور مردادماه 1390

ترورکور و ظالمانه شهید احمدی روشن از دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران پیام ها و پیامدهای زیادی دارد. ترور دانشمندان هسته‌ای ما آن هم یکی پس از دیگری نشانه ضعف و استیصال دشمنان این مرز و بوم در مقابله با ملت ایران است.

آن‌ها متوجه شده‌اند که توان ایستادگی در مقابل پیشرفت‌های بزرگ و دستاوردهای بی‌نظیر ایرانیان بویژه درفناوری انرژی هسته‌ای را ندارند و با توجه به این استیصال به اعمال وحشیانه و ددمنشانه‌ای چون ترور روی آورده‌اند و علاوه بر ابراز عجز و ناتوانی خود، باز هم پرده‌ای دیگر از حیوان صفتی و خوی وحشی‌گری خودشان را به جهانیان نشان دادند.

به وقوع پیوستن این ترور در سالگرد ترور شهید علیمحمدی نشان از برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند آمریکا و اسرائیل در نشانه رفتن دانشمندان ایرانی دارد که حاکی از هدفمند بودن مجموعه برنامه‌های دشمنان ایران اسلامی و تمرکز بر نقطه‌ای خاص یعنی مقابله با پیشرفت‌های هسته‌ای ملت ایران دارد.

رهبرمعظم انقلاب در بیانات اخیر خود نیز به این نکته اشاره داشتند که ما هم اکنون در شرایط بدر و خیبر هستیم و مسلما از ویژگی‌های این شرایط اهدا شهیدان بزرگواری چون احمدی روشن در راه جهاد فی سبیل‌الله و انقلاب اسلامی است ولی مسلما آخرالامر پیروزی با جبهه اسلام و نابودی کفر خواهد بود.

باتوجه به اینکه در شهریورماه سال جاری حکم اعدام "علی جمالی فشی "عامل ترور دانشمند شهید دکتر علی محمدی صادر شد و صدور این حکم در حالی بود که بنا به اعترافات وی دست عوامل صهیونیستی و اصرار آنان در هدایت لحظه به لحظه وی در این فاجعه و انجام مأموریت‌های متعدد دیگر محرز بود و نیز با توجه به ترور روز گذشته ما دانشجویان از دستگاه قضایی کشور به ویژه آیت الله آملی لاریجانی و دیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر عوامل شبکه‌ای ترور دیگر دانشمندان شهید کشورمان را شناسایی کرده و آنان را به مجازات اعمالشان برسانید.

معتقدیم که این جنایات تروریستی بایستی فراتر از این محاکمه‌های شخصی و به صورت علنی و در مراجع بین‌المللی نیز مطالبه و پیگیری شود و خط اساسی و اصولی که از پیگیری آن نباید غافل ماند محاکمه سران و برنامه‌ریزان اصلی این ترور است.

تابه کی باید شاهد پرپر شدن عزیزان اسلام به دست عاملین شیطان صفت صهیونیستی باشیم؟ تابه کی باید سکوت کنیم و در قبال ترور و تکه تکه شدن پاره‌های تن اسلام و مظلومان عالم خون جگر بخوریم و اقدامی نکنیم؟ چرا سیاست تهاجمی امام ‌راحل و مقام معظم رهبری در مطالبه‌گری و احقاق حقوق پایمال شده خود را از مجامع بین‌المللی دنبال نمی‌کنیم؟ چرا مسئولین کشور ما که به نوبه خود مسئولیت بزرگی را بر دوش دارند برای دفاع از خون مظلوم در مجامع بین‌المللی فریاد نمی‌زنند؟ چرا درنبرد متقابل خود با امپریالیسم و زورگویان عالم خواستار ریشه‌کن شدن این غده سرطانی نشویم؟ تا به کی سرمایه‌های اسلام و مسلمین را از دست بدهیم؟

حکم اعدام صادر کردن برای عاملین فریب‌خورده این ترورها کاری حداقلی است که قوه قضاییه می‌تواند انجام دهد لذا انتظار ما دانشجویان از آقای آملی لاریجانی در کنار اینکه سران این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم این است که به خونخواهی و به نیابت از ملت‌های مظلوم جهان ازافراد شیطان‌صفتی همچون شیمون‌پرز، بنیامین نتانیاهو، گابریل اشکنازی، مئیر داگان،تامیر پاردو و تزیپی لیونی به عنوان تروریست‌ها و جنایتکاران جنگی که در این ترورها و قتل‌عام فرزندان آدم نقش اساسی دارند، در دادگاه‌های و مجامع بین‌المللی اقامه دعوی کرده و خواستار محاکمه علنی آنان شوید.

وای به روزی که خون جوان مسلمان بیش از این به جوش آید و آن روز است که دیگر هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اقدام انقلابی ما شود و دنیا بداند ما پیرو امامی هستیم که در جنگ خیبر با این نسل نفرین شده چنان کرد که در حافظه تاریخ تا ابد باقی مانده است و ما هم به مدد خداوند تبارک و تعالی در آینده نزدیک و برای همیشه دنیا را به چشم آنان تیره و تار خواهیم کرد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.