سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان از خوابگاه دانشگاه یاسوج

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از خوابگاه ها و سلف سرویس دانشگاه یاسوج بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس دانشگاه یاسوج پس از این بازدید در نشست با رئیسصندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پیرامون بررسی مسایل و مشکلات دانشگاه یاسوج در حوزه خوابگاه ها گفت: عمده مشکلات صنفی دانشجویان در زمینه خوابگاه و سلف سرویس بود که با برنامه ریزی در تابستان گذشته، تعمیرات اساسی، تغییر کاربری، بازسازی و جابه جایی انجام شد که ماحصل آن علاوه بر سهولت دسترسی و تردد بین واحدهای آموزشی، اداری و دانشجویی افزایش ظرفیت خوابگاه ها بود.

دکتر محمودرضا رحیمی افزود: افزایش ظرفیت ها وقتی متناسب با فضا نیست مشکلات مختلفی را به وجود می آورد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات دیگر این است که از ابتدا این فضاها کاربری خوابگاهی نداشته اند و مشکلات و مسایل همچنان باقی است.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: پراکندگی ساختمان ها در دانشگاه هزینه های دانشگاه را بالا برده است که این مورد در بقیه دانشگاه ها دیده نمی شود.

دکتر رحیمی افزود: هزینه تمام شده سرویس دهی به دانشجو در دانشگاه یاسوج در مقایسه با دیگر دانشگاه های بزرگ بیشتر است.

وی اقدامات انجام شده در دانشگاه یاسوج را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: قدم های خوبی برداشته شده اما تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله زیادی است.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: تجمیع سلف سرویس در دانشگاه به نحو مطلوبی انجام شد اما ایجاد یک آشپزخانه صنعتی نیاز جدی و ضروری است که این کار سرویس دهی مطلوب به دانشجویان را تکمیل کند و انتظار این است که به صورت ویژه در این مورد کمک موثر شود.

دکتر رحیمی با برشمردن برخی از مشکلات دانشگاه یاسوج افزود: انتظار می رود که با توجه به وضعیت خاص این دانشگاه کمک ویژه ای به دانشگاه یاسوج شود.

یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نیز در این نشست گفت: با کمک های صورت گرفته وضعیت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه یاسوج نسبت به قبل بهتر شده اما جای کار بیشتری دارد که برای بهتر شدن به دانشگاه یاسوج کمک خواهیم کرد.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
خوابگاه
۱۳:۳۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
یک سری از خوابگاهها لوازم مورد نیاز تخت خواب و راحتی را تا اندازه زیادی دارند و بقیه فقط یک تشک به شما ارائه می دهند، در هر صورت شما یک لیست از لوازم راحتی را باید با خود همراه داشته باشید.این لوازم شامل یک یا دو بالش و پتو، و حتی اگر تشک مناسبی برای شما قرار داده نشده باشد باید برای خرید تشک نیز برای تخت خود در صورت تمایل اقدام کنید.ملحفه و روتختی نیز جز لوازم خوابی  است که باید همراه خود داشته باشید.

فضای اتاقی که در آن قرار خواهد بود روزها و شب هایتان را سپری کنید میبایست فضای آرامش بخش و زیبایی برای شما داشته باشد.به همین دلیل فکر خوبی خواهد بود که عکس خود و خانواده تان را به  همراه داشته باشیدتا هم احساس خوبی به شما بدهد و هم اینکه کمتر دلتنگ خانواده خود می شوید و یا اگر مجسمه کوچکی یا وسایل کوچک تزیینی در اتاق خود در خانه داشته باشید می توانید همراه خود بیاورید.

یکی از مزایای خوابگاه امکان درس خواندن آن هم به صورت دسته جمعی است که معمولا در نمازخانه خوابگاه یا اتاق های بزرگ بر پا می شود.

اگر هم عادت دارید به تنهایی درس بخوانید سالن مطالعه مکان بسیار مناسبی است که بیشتر هنگامی کاربردش بیشتر می گردد که سایر اعضای اتاق می خواهند چراغ ها را خاموش کنند و یا اتاق شما شلوغ است.

در سایت خوابگاه یار می توانید به راحتی فقط با چند کلیک خوابگاه ، اقامتگاه ، هتل آپارتمان و پانسیون در ایران و یا هر شهر دیگری پیدا کنید .

خوابگاه در تهران - خوابگاه تهران - خوابگاه های تهران - پانسون در تهران - پانسون تهران - پانسیون های تهران  خوابگاه دخترانه تهران - پانسیون دخترانه تهران - خوابگاه دخترانه - پانسیون پسرانه - خوابگاه پسرانه تهران - پانسیون پسرانه تهران - خوابگاه پسرانه .  

 
دانشجو
۱۳:۲۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
خوابگاه ها وضعیت خوبی ندارن باید رسیدگی جدی بشه