سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد مرکز تحقیق و مطالعه مواد مخدر در دانشگاه فرهنگیان بوشهر

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: مرکز تحقیق و مطالعات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه فرهنگیان بوشهر ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اکبر مولایی عصر شنبه در هشتمین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: معلمانی که در پردیس‌های دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، می‌توانند نقش مهمی در راستای  ایجاد فرهنگ پیشگیری به عهده داشته باشند.

وی با ابراز رضایت از ایجاد مرکز تحقیق و مطالعات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه فرهنگیان بوشهر، ادامه داد: اجرای برنامه‌های مطالعاتی می‌تواند نقش مهمی در زمینه مبارزه با مواد مخدر داشته باشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های معلمان می‌توان در آینده نتیجه بخش بوده و از اجرای برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر حمایت می‌کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: کمیته فرهنگی و پیشگیری نقش بسیار مهمی در مبارزه با مواد مخدر دارد.

ارسطو ترکمان‌منش خاطرنشان کرد: به دستور استاندار که ریاست شورا را بر عهده دارد، مراکز تحقیق و مطالعات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر را باید در یکی از مراکز دانشگاهی استان ایجاد کنیم.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه ما سفیران پیشگیری هستند و می‌توانند در آینده حتی در روستاها نیز در حوزه فرهنگی و پیشگیری یاری‌رسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باشند.

عبدالرضا عرب‌زاده اضافه کرد: برای راه اندازی مرکز مطالعه و تحقیق در حوزه مواد مخدر باید گروهی متخصص و علاقمند از یکی از استان‌ها که تجربه قبلی این کار را دارند بازدید کرده و از تجارب عملی آن‌ها در هر چه بهتر ایجاد کردن این مرک زاستفاده کنیم.

هشتمین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری مواد مخدر استان بوشهر به میزبانی دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام /پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.