سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بخش روانپزشکی بیمارستان امام خمینی بناب

بخش روان پزشکی بیمارستان امام خمینی بناب امروز همزمان با افتتاح هزار تخت روان پزشکی در سراسر کشور به بهره برداری رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  تبریز؛  این مجموعه با 9 تخت شامل تخت های روان پزشکی و ایزوله با هزینه ای افزون  بر 3 افتتاح بخش روانپزشکی جنوب استان در بنابمیلیارد ریال به بهره برداری رسید .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تبریز در مراسم افتتاح این طرح از اضافه شدن 100 تخت روانپزشکی به ظرفیت تخت های این رشته در آذربایجان شرقی  خبر داد .
دکتر علی تقی زادیه گفت: برای این منظور 70 تخت به ظرفیت بیمارستان رازی تبریز  و 30 تخت  نیز در بیمارستان های بناب، اسکو و بستان آباد افزوده می شود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 9 هزار و  500 تخت روان پزشکی در کشور وجود دارد گفت: با توجه به افزایش بیماریهای روانی با کمبود تخت روانپزشکی در کشور و استان مواجه هستیم که یکی از اولویت های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی رفع این مشکل است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود : بستری شدن بیماران روحی در بیمارستانهای تخصصی باعث افزایش مشکلات  روانی بیماران می شود اما با افتتاح بخش های تخصصی روانپزشکی در بیمارستانهای استان  مشکلات اجتماعی این بیماران کاهش خواهد یافت .
علی تقی زادیه با اشاره به تجهیز بخش اورژانس بیمارستانهای بناب گفت: اورژانس بیمارستان امام (ره)باید به کاهش درصد اعزام بیماران به مرکز استان - مگر در مواقع ضروری و جراحی مغز و اعصاب - اقدام کند .
انتهای پیام/خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.