سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بیش از 400 میلیارد ریال هزینه کرد دولت مدرسه سازی در گناباد

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید بیش از 400 میلیارد ریال صرف مدرسه سازی در گناباد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرماندار و ریاست شورای آموزش و پرورش گناباد صبح امروز با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش گناباد، ضمن عرض خدا قوت و تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش با مدیریت و پرسنل آموزش و پرورش گناباد دیدار و گفتگو کرد.

مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت : علیرغم همه کمبود بودجه ها و تنگناهای مالی، خوشبختانه از ابتدای دولت تدبیر و امید با کمک دولت محترم و با همّت خيرين مدرسه ساز که همیشه یار و یاور آموزش و پرورش بوده اند، بیش از 400 میلیارد ریال صرف مدرسه سازی در شهرستان گناباد شده است ولی با توجه به تراکم دانش آموزی در شهر، برای سال تحصیلی آینده 20 کلاس درس کم خواهیم داشت.  
سید محمد مهدوی افزود: در حوزه آموزشی، پژوهشی و پرورشی اقدامات خوبی در مجموعه مدیریت در حال انجام است.
او عنوان کرد: با توجه به حساسیت امتحانات نهایی و تاثیر چشمگیر آن در کنکور سراسری، برنامه ربزی خوبی جهت دانش آموزان سال سوم متوسطه و سال چهارم انجام شده است تا دانش آموزان ذی نفع بتوانند با برنامه ریزی مدون و دقیق، بیشترین بهره را ببرند.

مهدوی تصریح کرد: در هفته دولت پروژه ملی مجتمع آموزشی شهید بهشتی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که یکی از بزرگترین و بی نظیر ترین مراکز آموزشی منطقه خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش ادامه داد: برگزاری جشن ستارگان و تقدیر از برترین های کنکور و المپیادها، تجلیل از مقام آوران مسابقات فرهنگی و هنری و چندین افتتاحیه از برنامه های این مدیریت در دهه مبارک فجر خواهد بود.

فرماندار گناباد در این جلسه گفت:شوراهای آموزش و پرورش مهمترین رکن تصمیم گیری در مجموعه آموزش و پرورش است و اگر شورای آموزش و پرورش، پویا و فعال باشد، میتواند بسیاری از مشکلات موجود در آموزش و پرورش را برطرف نماید.  

نبی پور افزود: همکاری های درون و برون سازمانی از عوامل موفقیت های مختلف آموزش و پرورش گناباد است و امید است ابن تعاملات بیش از پیش تقویت گردد.

رئیس شورای آموزش و پرورش گناباد با اشاره به اهمیت ورزش دانش آموزی گفت: ورزش می تواند یکی از مهمترین راهکارها برای کاهش آسیب های اجتماعی خصوصا در بین دانش آموزان باشد.  

نبی پور ادامه داد: با توجه به گستره نفوذ آموزش و پرورش در بین خانواده ها، یکی از ارگانهایی که همیشه و در همه مسائل تاثیر گذار بوده است، آموزش و پرورش می باشد و باید از این مهم در جهت فرهنگ سازی و رفع مشکلات استفاده کنیم.

فرماندار گناباد ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده افزود: اقدامات مدیریت آموزش و پرورش گناباد شایسته و قابل تقدیر است.
انتهای پیام// ح ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.