سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالهى: خرید بازیکن 800 هزار دلارى را تكذيب مى كنم/ بختيار در ليست مازاد نبود

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت : پيشنهاد 800 هزار دلارى به جپاروف را به شدت تكذيب مى كنم، باشگاه استقلال اگر اين همه پول داشت بازيكنان خود را نگه مى داشت.

نصراله عبدالهى در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت مذاکرات با سرور جپاروف اظهار کرد: اين بازيكن امروز تست پزشكى داده و بايد منتظر جواب نهايى آن باشيم و تا زمانى كه جواب تست پزشکی این بازیکن نیاید نمی توانیم درباره قرارداد نظر نهایی بدهیم. 

وى ادامه داد :در هر صورت كارها در حال پيگيرى است و احتمالا تا فردا وضعیت این بازیکن مشخص می شود. اما باز هم مى گويم براى عقد قرارداد زمان لازم است.

عبدالهى درباره خبر پیشنهاد 800هزار دلاری استقلال به هافبک ازبکستانی گفت: اصلا این حرف ها نیست و من اين مسئله را به شدت تکذیب می کنم.به طور حتم باشگاه استقلال اگر اين همه پول داشت، بازيكنان خود را نگه مى داشت.

سرپرست تيم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت بختیار رحمانی گفت: قرار است درباره اين بازيكن با كادر فنى صحبت کنیم و تصمیم نهایی بگیریم اما آنچه که من می دانم منصوریان این بازیکن را لازم دارد و بختيار در ليست مازاد نبوده است .


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.