سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

گردهمایی ائمه جماعات شهرستان همدان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به لزوم اتحاد بین ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد گفت: همایش ائمه جماعات شهرستان همدان با حضور ۳۰۰ نفر در همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام جواد حیدری راد گفت: هفتمین گردهمایی ائمه جماعات شهرستان همدان با حضور 150 نفر از ائمه جماعات مساجد و 150 نفر از ائمه جماعات ادارات فردا (26 دی) در همدان برگزار می شود.

وی افزود: دانش افزایی ائمه جماعات و مجهز شدن به علم روز، با حضور اساتید برجسته از شهر مقدس قم از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی ادامه داد: آسیب های اجتماعی، افزایش مهارت ارتباطی، روش بیان احکام، معارف اجتماعی از برخی آیتم های آموزشی ائمه جماعات شهرستان همدان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: امروزه باید روحانیون سطح توانایی علمی خود را ارتقا دهند چرا که اگر ائمه جماعتی توانایی پاسخگویی به سئوالات و شبهات مردم را نداشته باشد قطعا در جذب آنان به نماز موفق نخواهد شد.

حجت الاسلام حیدری راد اظهار داشت: ائمه جماعات باید با علم روز آشنا شوند زیرا در روایات آمده است كه كسی كه به مسجد می‌رود هشت فایده به دست می‌آورد كه یكی علم روز است و این نشان می‌دهد كه باید ائمه جماعات به علم روز آگاه باشند تا بتوانند آن را به نمازگزاران انتقال دهند.

انتهای پیام/ ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.