سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

رقابت تنگاتنگ تیم واترپلوی زنجان جهت صعود به مرحله نهایی

تیم واترپلوی استان زنجان در تلاش است تا به مرحله نهایی لیگ زیر 17 سال کشور سعود کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مسوول کمیته واترپلوی استان زنجان گفت : لیگ واترپلوی زیر 17 سال کشور در شرایطی برگزار میشود که 15 تیم در قالب 3 گروه به رقابت می پردازند که دو تیم اول هر گروه به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

حسین نجفی افزود: تیم جوانان زنجان در گروه الف این مسابقات با تیم های ؛ آزادی تهران ، هیت شنای اصفهان ، پارس تهران و نفت آبادان همگروه است در حالی که 2 هفته از این مسابقات سپری شده و تیم ها خود را برای هفته سوم مسابقات که 2 و 3 بهمن در استخر آزادی تهران برگزار خواهد شد آماده می کنند .

وی ادامه داد: تیم آزادی تهران با 19 امتیاز در صدر جدول ، جوانان زنجان با 12 امتیاز در مکان دوم و تیم هیت شنای اصفهان با 9 امتیاز در مکان سوم این مسابقات حضور دارند.

مربی تیم های واترپلوی استان زنجان در مورد هفته سوم این مسابقات گفت: با توجه به این که شرایط جدول و حاشیه امنی که به واسطه اختلاف 3 امتیازی با تیم سوم جدول داریم تیم زنجان در آستانه سعود به مرحله نهایی این مسابقات قرار دارد .

حسین نجفی ابراز امیدواری کرد وافزود: تیم زنجان با پیروزی مقابل نماینده اصفهان به دور نهایی این مسابقات سعود خواهد کرد.

وی در پایان بیان کرد : تیم های حاضر در لیگ زیر 17 سال میتوانند از 3 بازیکن غیر بومی استفاده کنند که خوشبختانه به دلیل کثرت ورزشکاران واترپلویی که داریم نیازی به استفاده از بازیکنان غیر بومی در ترکیب تیم استان نداریم .


انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.