سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع آب یکی از مدارس بردخون

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با انتقاد از قطع آب یکی از مدارس بردخون به‌علت بدهی گفت: دانش‌آموزان نباید از خدمات محروم شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی صبح شنبه در نشست شورای اداری بردخون اظهار داشت: دهه فجر تجلی ظهور وعده الهی به مستضعفان و تفسیر آیات الهی است که باید تلاش کنیم با مشارکت و همراهی مردم، آن روزهای حماسه و خون را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه همه امکانات را برای اجرای باشکوه مراسم دهه فجر اختصاص می‌دهیم، افزود: انقلاب اسلامی و دهه فجر به یک گروه یا قشر خاصی اختصاص ندارد و همه مردم در برپایی آن نقش  داشته‌اند و امروز نیز لازم است همگان در جشن پیروزی انقلاب سهیم باشند.

محمودی از قطع آب یکی از مدارس انتقاد کرد و گفت: اگر مدرسه‌ای بدهی دارد نباید دانش آموزان از خدمات و آموزش بدون استرس محروم شوند.

امام جمعه موقت بردخون نیز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران معجزه‌ای عظیم در تاریخ معاصر بود که باید آن را به نسل جوان معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام محمدجواد عاشوری افزود: شاکر خداوند بزرگ برای نعمت انقلاب باشیم و ضمن بررسی وضعیت قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور در مساجد و مجامع عمومی به یاد خاطرات بهمن ۵۷ وقایع انقلاب را برای فرزندان امروز بیان کنیم.


انتهای پیام/ ث
برچسب ها: مدرسه ، بردخون ، قطع آب ، بدهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.