سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز دوم جشنواره موسیقی فجر؛

از اجرای ارکستر سمفونیک روحانی تا کنسرت موسیقی دو خواننده پاپ

دومین روز از جشنواره موسیقی فجر با حضور هنرمندان پاپ، گروه های تلفیقی، نواحی و ارکستر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز شنبه دومین روز از سی و دومین جشنواره موسیقی فجر؛ تالار وحدت، سالن رودکی، فرهنگسرای نیاوران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان هنرمندان و علاقمندان هستند.
 
تالار وحدت: 

روز شنبه 25 دی ماه، شهرداد روحانی با «ارکستر سمفونیک تهران» ساعت 18:30 به روی صحنه می آید و «گروه رستاک» با سرپرستی سیامک سپهری ساعت 21:30 در این مکان اجرا دارند.
 
سالن رودکی:

این سالن در دومین روز از جشنواره، میزبان دو گروه ارکستر داخلی است. «کر ارکستر سمفونیک ایران» به سرپرستی رازمیک اوحانیان ساعت 18:30 و «ارکستر خانه هنرمندان» با سرپرستی محمد سریر و خوانندگی علی تفرشی در ساعت 21:30 برنامه خود را به نمایش می گذارند.
 
برج آزادی:

گروه «دیلمون گیلان» به سرپرستی محمود فرضی نژاد و گروه« حاوا» به سرپرستی پروین بهمنی به صورت مشترک ساعت 18:30 در برج آزادی تهران و «میلاد درخشانی» ساعت 21:30 در همان سالن به روی صحنه می روند.
 
فرهنگسرای نیاوران:
 
ساعت 18:30 «گروه نازار» به سرپرستی یلدا عباسی از خراسان شمالی و ساعت 21:30 «گروه ترنه» به سرپرستی نرگس مختاری در فرهنگسرای نیاوران اجرا دارند.
 
سالن میلاد نمایشگاه بین المللی:

در این مکان، هنرمندان پاپ در دو سانس 19 و 22 به هنرنمایی می پردازند. فریدون آسرایی ساعت 19 و فرزاد فرزین ساعت 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه می روند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.